Gast Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 hey weet iemand soms waar je een kaart van san andreas kunt vinden met alle goede stunts erop ? greetz Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) hey weet iemand soms waar je een kaart van san andreas kunt vinden met alle goede stunts erop ?greetz Is een kaart met de locatie van alle Unique Stunt Bonussen ook goed? Dat is een kaart met daarop alle locaties van de Unique Stunt Bonussen, waar je vast al van gehoordt hebt. Hier zul je dus goed kunnen stunten, je zult de stunt meestal snel zien staan in de vorm van een schans en dergelijke. Echter kan je door heel San Andreas Stunten doormiddel van Bumps. Om daar inspiratie voor op te doen kan je bijvoorbeeld Filmpje bekijken. Veel succes ermee!Edit: Lol, en dan vergeet ik helemaal om een link te geven naar het kaartje. Je vindt het kaartje hier. Ook heb ik nog een ander filmpje gevonden waarin je Bumps kan zien, die vindt je (Door mij gemaakt ). Bewerkt: 27 februari 2007 door Advancegta Reageren
San andreas style Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ja dit kan, je moet dan naar www.wikigta.org gaan en dan moet je bij zoeken unique stunt bonus intoetsen of iets dergelijks in die richting dan zul je een lijst krijgen met gevonden onderwerpen waarschijnlijk de eerste hiervan is unique stunt bonus en daar moet je dan op klikken. Je kan ook eerst san andreas aanklikken en dan naar beneden scrollen en daar unique stunt bonus aanklikken. Veel succes Groeten Reageren
Jericho Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hier vind je alle Unique Stunts van San Andreas. Er zijn ook gewone stunts maar deze zijn veel minder cool omdat je beeld dan niet in slow-motion gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.