Jump to content

IP Host

Recommended Posts

Geplaatst:
Oke, 700Gb? Dan heb je waarschijnlijk onbeperkt want dat is volgens mij mogelijk in nederland? :duh: En in België niet :duh::duh:

Maar een radio is niet zo makkelijk te hacken als een web-server, daar moet je enorm veel verstand van hebben om dat goed en veilig te configureren. Voor hosting bedrijven is de grootste uitgave overigens meestal wel het beveiligen van de servers wat voor hen zeer hoog kan oplopen. (vandaar dat de duurdere hosts meestal wel veiliger zijn... en nog wel andere voordelen hebben) :$ Maar als het alleen voor je vrienden is kan je er misschien evengoed alles beveiligen met htacces.

Ik heb dit gevonden met google dat kan je wel helpen denk ik:

Wachtwoord generator + info deze genereert een gecodeerd passwoord voor de apache server. En er staat hoe je het moet maken. De code:

AuthName "tekst die getoond gaat worden bij vraag naar wachtwoord"
AuthType Basic
AuthUserFile /home/jouw_scoutnet_account/password.txt
<limit GET POST> 
 require valid-user 
</limit>

Zet je gewoon in de map "www" en het wachtwoord.txt bestand zet je bijvoorbeeld in C:/wamp/

Letop op de site die ik je gaf gebruiken ze een linux server en begint het path niet met C:/ dus "/home/jouw_scoutnet_account" kan je vervangen door "C:/wamp/"

Ik snap die htacces niet helemaal,

Ik heb een map genaamt: wachtwoord.txt, in de map D:/wamp gedaan.

En deze coe staat er nu in:

AuthName "Typ hier het wachtwoord die je hebt gekregen van DJ Joshoon"
AuthType Basic
AuthUserFile D:/wamp/password.txt
<limit GET POST>
 require valid-user
</limit>

Alleen als ik naar mijn IP Adres ga in Firefox dan opent hij gewoon de pagina die ik erop hgad gezet,

Zonder wachtwoorden.

Geplaatst:

Je moet dat bestand met:

AuthType Basic
<limit GET POST> 
 require valid-user 
</limit>

In de map WWW zetten. En dan het bestand "password.txt" met daarin de tekst die die site voor je genereert erin. En password.txt zet je in de map waar de map WWW in staat. Snap je?

Dus je moet 2 bestanden aanmaken.

"c:/wamp/www/.htacces" (geen bestandsnaam inderdaad) daar zet je code in die ik je hier geef

"c:/wamp/password.txt"

Geplaatst:
Je moet dat bestand met:

AuthType Basic
<limit GET POST> 
 require valid-user 
</limit>

In de map WWW zetten. En dan het bestand "password.txt" met daarin de tekst die die site voor je genereert erin. En password.txt zet je in de map waar de map WWW in staat. Snap je?

Dus je moet 2 bestanden aanmaken.

"c:/wamp/www/.htacces" (geen bestandsnaam inderdaad) daar zet je code in die ik je hier geef

"c:/wamp/password.txt"

Je let het echt heel vaag uit.

maarja,

Het hoeft ook nie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...