Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 (bewerkt) Dit zag ik op enkele fora : http://www.rayraynetwork.com/thingonhill.wmv Bigfoot of gewoon een fake ? Bewerkt: 24 november 2004 door Hayate Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ziet er verdacht echt uit.. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ja, ik vind ook dat het er verdacht uit ziet. Ik ga straks eens kijken in back o beyond als ik hem daar zie. (maar het uur zie je niet in het filmpje :o ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Radar is verlicht, dus ik kan dit niet met zekerheid zeggen. Maar ik denk dat het gewoon een NPC is, die hij geslagen heeft, en die dan wegrent. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Radar is verlicht, dus ik kan dit niet met zekerheid zeggen.Maar ik denk dat het gewoon een NPC is, die hij geslagen heeft, en die dan wegrent. Als dat zo is, waarom rent hij dan zo langzaam ? Als je hem een beetje inzoomt, zie je inderdaad dat de benen bewegen en verdacht op lijkt dat het idd een NPC is die wegrent.. Of hij had de slow-gameplay cheat gebruikt.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Hij rent naar voren. Dat gaat nooit snel op je beeld. En NPC's rennen niet hard :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 als je heel lang stil blijft staan dan kijkt cj beetje rond ik denk dat je hem dan alleen kan zien. en op het filmpje beweegde cj en was die weg. dus ik denk wel dat het bigfoot was. :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Het eerste 'bewijs' van bigfoot dat er na een maand spelen is, is een onduidelijk filmpje met een 'bigfoot' van een paar pixels hoog. Misschien moeten we maar acceptern dat bigfoot er niet is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 ziet er wel raar uit of het fake is weet ik niet :blink: :blink: :blink: :blink: beetje verwarend groete jordi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 bedoelen jullie dat zwarte wat van de berg komt gelope links?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 k zie eigelijk niks vreemds zon zwart vlekje zie ik heel vaak. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sa the best Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 wat moet het filmpje voor stellen????? maar zit er wel nep uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 gewoon iemand die wegloopt niets bijzondrs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 haha zoiets kan ik ook maken maar er blijft altijd een mogelijkheid dat "ie" bestaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 een bigfoot rent niet zo...nogal fake Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts