Jump to content

BigFoot or fake ?

Sasuke

Recommended Posts

Het is wel raar dat je daar als enige bent en daar boven op die heuvel staat iemand, normaal gesproken zie je alleen mensen in de stad, dus ergens waar huizen staan enz. En er staat wel duidelijk iemand op die heuvel. :huh: :blink:

Delen op andere websites

Dit filmpje vind ik echt te gek!

Weet niet of t fake is hoor, ik vind t figuurtje wel heel cool lopen by the way!

Jammer dat de HUD amper te zien is, en dat je niet weet welke dag t is, anders past dit ook in mijn theorie misschien.(Zie mijn thread over witte lichten/ufos)

Delen op andere websites

Volgens mij is het toch wel zwaar die bigfoot want mensen zie je niet in het bos lopen en hij verdwijnt als je dichterbij komt net zoals de UFO's.Dus voor mij is dit wel een bewezen easter egg.

Delen op andere websites

non dieu zeg, mensen, hoeveel mensen op deze aardkloot hebben nu san andreas? De helft van iedereen is op zoek naar bigfoot. Het enige wat we tot nu toe hebben is een aantal fake screenshots en een heel vaag filmpje van eenped die tegen de rand van een beg aanrent.

Mijn conclusie: Er is gewoon geen bigfoot.

Delen op andere websites

Aangezien het aannemelijk is dat Bigfoot niet bestaat (geen goed bewijs na 1 maand) en dit verder een topic wordt met alleen meningen en geen goede bewijzen, komt er een slotje op.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...