XPr0MatriX Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Het is wel raar dat je daar als enige bent en daar boven op die heuvel staat iemand, normaal gesproken zie je alleen mensen in de stad, dus ergens waar huizen staan enz. En er staat wel duidelijk iemand op die heuvel. :huh: :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Dit filmpje vind ik echt te gek! Weet niet of t fake is hoor, ik vind t figuurtje wel heel cool lopen by the way! Jammer dat de HUD amper te zien is, en dat je niet weet welke dag t is, anders past dit ook in mijn theorie misschien.(Zie mijn thread over witte lichten/ufos) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Viking Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Wat een bewijs Lijkt in mijn ogen totaal niet op een bigfoot, alhoewel ik ze voeten niet zag. En waarom zou bigfoot ineens verdwijnen als je beweegt??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigFoot Hunter Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Dit zag ik op enkele fora :http://www.rayraynetwork.com/thingonhill.wmv Bigfoot of gewoon een fake ? volgens mijj is het wel echt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Volgens mij is het toch wel zwaar die bigfoot want mensen zie je niet in het bos lopen en hij verdwijnt als je dichterbij komt net zoals de UFO's.Dus voor mij is dit wel een bewezen easter egg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 non dieu zeg, mensen, hoeveel mensen op deze aardkloot hebben nu san andreas? De helft van iedereen is op zoek naar bigfoot. Het enige wat we tot nu toe hebben is een aantal fake screenshots en een heel vaag filmpje van eenped die tegen de rand van een beg aanrent. Mijn conclusie: Er is gewoon geen bigfoot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ik ben bang dat hij gelijk heeft, jammer dat ie er niet is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 t zou mooi zijn mar da filmpje is totaal geen bewijs het kan net zo goed een mannetje zijn (zoals een paar van mensen al zeiden) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Aangezien het aannemelijk is dat Bigfoot niet bestaat (geen goed bewijs na 1 maand) en dit verder een topic wordt met alleen meningen en geen goede bewijzen, komt er een slotje op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts