Froop Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Onmisbaar voor de mensen die hun MP3-speler via de pc moeten opladen. Dixons heeft namelijk een oplader voor het stopcontact beschikbaar. Ik gebruik hem zelf ook, en voor € 14,99 is het een goede aankoop. Bewerkt: 27 februari 2007 door Froop Reageren
White Gold Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Onmisbaar voor de mensen die hun MP3-speler via de pc moeten opladen. Dixons heeft namelijk een oplader voor het stopcontact beschikbaar. Ik gebruik hem zelf ook, en voor € 14,99 is het een goede aankoop. Hij is wel handig en goedkoper dan die van Apple. Zelf heb ik een IPod dus ook een Apple oplader . Ziet er overigens wel wat gelikter uit dan deze, maar hij is toch alleen maar om op te laden. Maar 1 ding is zeker: Hij is onmisbaar! Ik gebruik hem, m'n vader voor z'n camera, m'n moeder voor het fototoestel en dat was het. Beter dan in je PC opladen. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Geem baterijen ! o ga ff kjiken bij Dixons Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Geem baterijen !o ga ff kjiken bij Dixons Sommige mp3's hebben géén baterijen, en kunnen via de PC of via een oplader zoals hierboven worden opgeladen. De goedkopere mp3's hebben wel batterijen, en zullen dus gewoon om de zoveel tijd vervangen moeten worden Overigens is zon oplader erg handig. Dus bedankt froop, ik schaf hem snel aan! Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dus een mp3 waar automatisch baterijen inziitten kan het niet ? Reageren
White Gold Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dus een mp3 waar automatisch baterijen inziitten kan het niet ? In een IPod zitten batterijen :bonk:. Wake Up. Ooit van een Accu gehoord? Juist er zitten een soort van accu's in die je moet opladen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.