Jump to content

hotknife

koentje koene

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je die hotnife ook ergens anders zien dan alleen bij de driving school want ik krijg die school niet uit gehaald.

Geplaatst:

Normaal gesproken niet, nee. Je kunt hem echter wel tegenkomen bij het gebruiken van de Funhouse cheat.

• PS2: Triangle, Triangle, L1, Square, Square, Circle, Square, Down, Circle
  • PC: CRAZYTOWN
  • Xbox: Y, Y, Left Trigger, X, X, B, X, Down, B

Je kunt hem natuurlijk ook spawnen met een trainer, indien je de PC-versie van San Andreas hebt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de cheat FUNTOWN intikt krijgen GTA SA een feestelijk tintje, en er rijden ook Hotknifes rond.

Funhouse.

Funhouse.

San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal rijden Mr.Whoopee's, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding
CRAZYTOWN

Bwhehe, ik type sloom.. :puh: Of ik zoek sloom

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

ojah nog een ander vraagje heel veel andere sites hebben het er ove rdat er ook een BP Savanna is en een BP Tahoma weet iemand hoe deze eruit en zien en of het waar is ze zegge steal it from Cesar after the High Stakes Low Rider mission en die andere Steal it after the House Party mission.

dat betekent dat je die auto's niet kapot kan maken door kogels. deze zijn aleen te krijgen in de missies 'high stakes, low rider en house party. ze zien er gewoon hetzelfde uit.

100ste post!

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Ik ging ff op google zoeken want ik had een Hotknife nog nooit gezien :puh: en ik zag de afbeelding en doe heb k volgens mij nog nooit ingame gezien of ik moet het dan weer vergeten zijn, ik zal die cheat ook maar ff proberen :puh:

hotknife_airbush.jpg

Je kan natuurlijk ook de cheat doen. Alleen maar zeldzame sportwagens.

PS2:Up, L1, R1, Up, Right, Up, X, L2, X, L1

PC:Deze cheat bestaat niet voor op de PC.

XBOX:Deze cheat bestaat niet voor op de XBOX

Edit ik heb dan nog wel een andere cheat gevonden

PC:'Dure' auto's EVERYONEISRICH

Hopelijk heb je er wat aan.

Bewerkt: door Rullez
je kunt ook de nobmode downloaden en dan de hotknife spawen maar da moet je met het spel overnieuw beginnen

klik hier om de noobmode te downloaden

Hoezo moet je spel opnieuw beginnen dan?? Je kan toch ook new game doen en dann in andere slot saven ofniet?

Je hoeft alleen maar de cheat in te voeren van "All Traffic is sports car"

En som héél toevallig (heb ik gehoord) kom je een F1 car tegen.

Kan dat??

Of beter gezegt bestaat er een F1 car in Sa? :bonk::bonk:

Bewerkt: door Wecked
Geplaatst:
Hoezo moet je spel opnieuw beginnen dan?? Je kan toch ook new game doen en dann in andere slot saven ofniet?

De Noobmode brengt aanpassing aan in je mainscript. En als dit het geval is, betekent het dat je huidige savegames onbruikbaar zijn geworden, wat dus ook het geval is bij de Noobmode.

En som héél toevallig (heb ik gehoord) kom je een F1 car tegen.Kan dat??

In San Andreas zul je nooit een F1 wagen aantreffen, aangezien deze gewoonweg niet in het spel zit. De F1 wagen zit enkel in GTA Advance.

@ Bericht hieronder: Dat zou kunnen, maar ik denk eigenlijk eerder dat Wecked het gewoon over een bepaalde modificatie heeft, die deze wagen in het spel zet.

Geplaatst:
En som héél toevallig (heb ik gehoord) kom je een F1 car tegen.Kan dat??

In San Andreas zul je nooit een F1 wagen aantreffen, aangezien deze gewoonweg niet in het spel zit. De F1 wagen zit enkel in GTA Advance.

Misschien bedoel je gewoon een raceauto, de Hotring Racer. Er zijn 3 verschillende versies van dacht ik. Het kunnen er ook 2 zijn :bonk:

Ik ging ff op google zoeken want ik had een Hotknife nog nooit gezien :puh: en ik zag de afbeelding en doe heb k volgens mij nog nooit ingame gezien of ik moet het dan weer vergeten zijn, ik zal die cheat ook maar ff proberen :puh:

hotknife_airbush.jpg

zo zit hotknife er niet origineel uit dat is een Texture voor hotknife ;)

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

Ok ;);). Je hebt ook een programma dan kan je alle wagens spawen maar dan moet je de ID invullen. Gaan je savegames dan ook eraan???

Geplaatst:
Ok ;);). Je hebt ook een programma dan kan je alle wagens spawen maar dan moet je de ID invullen. Gaan je savegames dan ook eraan???

In principe gaan savegames er nooit aan bij een mod, enkel wanneer de ‘SCRIPT.img’ wordt veranderd. De savegame wordt dan niet eens gemold, maar wordt dan onbruikbaar. Maar goed, om even op je vraag te komen; je kan gerust een carspawner/trainer gebruiken zonder dat je savegame daar de dupe van wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...