Jump to content

Ik zoek een spel voor de PSP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik zoek een spel voor de PSP die een beetje op GTA lijkt. Ik ken wel wat spellen, maar veel spellen zijn dan niet op de psp uit :-(. Ik heb gta LCS en VCS al, maar ik zoek nog een spel met 'gta' stijl. Weten jullie leuke spellen op de psp die op gta lijken?

spoeky :cya:

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Hey spoeky.

Gelukkig dat ik een paar dagen geleden zonzelfde topic heb beandwoord. Hierdoor weet ik "Deze" zite nog waar alle spellen voor de PSP te vinden zijn.

Ook raad ik Gammo.nl aan. In hun videodatabase (waar de link direct naartoe is geplaatst) vind je vele PSP-games met uitleg, filmpjes en rates.

Ik denk meer dan genoeg informatie zo. Natuurlijk is er op google ook nog een hele hoop te vinden. Voor de moeite --> *KLIK*

Heel veel succes met je keuze,

Mvg, Pennywise :bier:

Geplaatst:
Hey spoeky.

Gelukkig dat ik een paar dagen geleden zonzelfde topic heb beandwoord. Hierdoor weet ik "Deze" zite nog waar alle spellen voor de PSP te vinden zijn.

Ook raad ik Gammo.nl aan. In hun videodatabase (waar de link direct naartoe is geplaatst) vind je vele PSP-games met uitleg, filmpjes en rates.

Ik denk meer dan genoeg informatie zo. Natuurlijk is er op google ook nog een hele hoop te vinden. Voor de moeite --> *KLIK*

Heel veel succes met je keuze,

Mvg, Pennywise :bier:

Bedankt voor de links!!

Ik heb nog een vraagje: Is het spel bully(canis canem) ook uit op de PSP?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...