spoeky Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Hey ik zoek een spel voor de PSP die een beetje op GTA lijkt. Ik ken wel wat spellen, maar veel spellen zijn dan niet op de psp uit . Ik heb gta LCS en VCS al, maar ik zoek nog een spel met 'gta' stijl. Weten jullie leuke spellen op de psp die op gta lijken? spoeky Bewerkt: 27 februari 2007 door spoeky Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hey spoeky. Gelukkig dat ik een paar dagen geleden zonzelfde topic heb beandwoord. Hierdoor weet ik "Deze" zite nog waar alle spellen voor de PSP te vinden zijn. Ook raad ik Gammo.nl aan. In hun videodatabase (waar de link direct naartoe is geplaatst) vind je vele PSP-games met uitleg, filmpjes en rates. Ik denk meer dan genoeg informatie zo. Natuurlijk is er op google ook nog een hele hoop te vinden. Voor de moeite --> *KLIK* Heel veel succes met je keuze, Mvg, Pennywise Reageren
spoeky Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hey spoeky.Gelukkig dat ik een paar dagen geleden zonzelfde topic heb beandwoord. Hierdoor weet ik "Deze" zite nog waar alle spellen voor de PSP te vinden zijn. Ook raad ik Gammo.nl aan. In hun videodatabase (waar de link direct naartoe is geplaatst) vind je vele PSP-games met uitleg, filmpjes en rates. Ik denk meer dan genoeg informatie zo. Natuurlijk is er op google ook nog een hele hoop te vinden. Voor de moeite --> *KLIK* Heel veel succes met je keuze, Mvg, Pennywise Bedankt voor de links!! Ik heb nog een vraagje: Is het spel bully(canis canem) ook uit op de PSP? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 De game Canis Canem Edit is alleen uitgekomen voor de PS2. Dus niet voor de PSP. Reageren
spoeky Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Dat is wel jammer! Dan kijk ik voor een ander spel . Bewerkt: 27 februari 2007 door spoeky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.