Jump to content

PartyPoker Party!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey PartyPoker freaks! :sigaar:

Waar gaat dit over?

Laat ik gelijk maar met de deur in huis vallen, zullen we(de mensen die een gratis PartyPoker account hebben en mee willen doen) een avondje organiseren waarop we met z'n tienen(want zoveel kan je maar in één server) gezellig online(gratis uiteraard) gaan pokeren! Aangezien sommigen vroeg school hebben, kunnen we dit het beste in het weekend organiseren. En als je wel mee wilt doen, maar geen PP account hebt, kan je PartyPoker hier gratis downloaden.

Waar en wanneer is het?

Dat moeten we nog beslissen. In ieder geval komt het na het Forum Poker dat nu aan de gang is. Ik update zo gauw we 10 deelnemers hebben en we het erover eens zijn wanneer(dus wanneer iedereen kan) en in welke server we spelen(het moet een lege zijn want we zijn met z'n 10'en)

Wie doen er mee?

Hier staan alle deelnemers. Hun GTAForum naam eerst, en dan hun PP account.

1. Clowntje_93 - Clowntje93

2. Naam op verzoek verwijderd.

3. Vincenzo - PokerPorkie

4. Bright - Bright91

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Hoe kan je meedoen?

Heel simpel. Door mij een PB te sturen, met als onderwerp PartyPoker. Dan zet je erin:

[naam]

Ik wil graag meedoen met het PartyPoker evenement.

Ik heet [PartyPoker account]

Liefst je MSN er ook inzetten, want dan kunnen we op de dag/avond zelve op MSN beslissen welke server we nemen.

Reacties altijd welkom in dit topic. :sigaar:

mvg, Clowntje_93 :clown:

Laatste Update:

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Eventjes tussendoor, het is niet toegestaan om MSN en/of e-mail adressen op het forum te plaatsen. Deze kun je gewoon uitwisselen per PB, dus gelieve deze niet in dit topic te plaatsen! :)

Bij voorbaat dank.. ^^

Geplaatst:
Ja, dat bedoelde ik ook. :clown:

Je postte hem zelf openbaar, daar ging het eigenlijk meer om.

Per PB mag je hem uiteraard wel aan anderen geven, maar openbaar is het niet toegestaan. ^^

Nu weer ontopic.. :)

Geplaatst:
Mag hier een :slotje: op want ik ga weg.

Een post maken om een slotje te vragen is niet toegestaan, stuur in het vervolg een PB naar een moderator om een slotje te vragen. ;)

[Locked ] :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...