Jump to content

Dag van de week

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Sommige zaken gebeuren op een specifieke dag in de week. Hoe kom ik erachter wat de dag van de week is?

PC: Tab

PS2: L1

Als je die knop ingedrukt houdt zie je een schermpje met wat stats tevoorschijn komen (als je niet in een vehikel zit). Rechtsonderin dat schermpje zie je de dag van de week, afgekort tot drie letters.

SAT = Saturday = Zaterdag

SUN = Sunday = Zondag

MON = Monday = Maandag

...etc.

Post met plaatje

Bewerkt: door Preddy
Als je die knop ingedrukt houdt zie je een schermpje met wat stats tevoorschijn komen (als je niet in een vehikel zit).

als je niet wat Vehikel is dat is auto/motor enz alles met een motor zeg maar

Bewerkt: door Sseb
Als je die knop ingedrukt houdt zie je een schermpje met wat stats tevoorschijn komen (als je niet in een vehikel zit).

Eigenlijk meer een voertuig, aangezien een fiets geen motor heeft maar wel tot de groep behoort wat ik bedoel. Je zou ook kunnen zeggen, alleen wanneer je de benenwagen gebruikt.

Bewerkt: door Preddy

Eigenlijk meer een voertuig, aangezien een fiets geen motor heeft maar wel tot de groep behoort wat ik bedoel. Je zou ook kunnen zeggen, alleen wanneer je de benenwagen gebruikt.

wat is een "Benenwagen"?

Dankjewel NandroDavids :)

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

wat is een "Benenwagen"?
Mocht je denken dat de benenwagen een voertuig is in San Andreas, dan moet ik je helaas teleurstellen. Met de benenwagen bedoelt Preddy gewoon dat je loopt. Dus wanneer je je niet met behulp van een voertuig verplaatst, gebruik je de zogenoemde benenwagen. ;)
Geplaatst:

bij de ps2 is dit L1 of L2 dacht ik

veel succes ermee

>>> Door Bling: Zou je voortaan even de overige posts willen doorlezen, aub? Het antwoord was namelijk al gegeven door Preddy. ;) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...