Jump to content

Rockstar tekent voor Euphoria Engine

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk niet dat deze engine voor GTA IV gebruikt zal worden. Rockstar heeft tijden geleden al aangegeven dat ze de zogeheten RAGE-engine gaan gebruiken en ik denk niet dat ze nu nog ineens van engine gaan veranderen.

Ben ik het met je eens. Maar R* doet wel vaker gekke dingen. Denk maar aan het exclusive gedoe. Het zou voor GTA IV kunnen zijn, maar ook voor andere spellen van R*.

Dat exclusive-gedoe heeft er weinig mee te maken. Rockstar is al een hele tijd bezig met GTA IV te bouwen op de RAGE-engine, dan gaan ze niet ineens een half jaar voor de release nog van engine veranderen, dat is gewoon niet haalbaar.

De Euphoria engine kan gewoon naast RAGE gebruikt worden.

Maargoed ik dacht dat de Euphoria engine vaak voor physics enzo gebruikt word, dus ik denk niet dat deze engine nog voor GTA IV gebruikt gaat worden. Hiervoor zouden ze namelijk veel code moeten aanpassen.

Geplaatst:

Ik denk dat als ze die Euphoria engine gaan gebruiken, dat ze die niet voor GTA IV gaan gebruiken. Ik denk eerder voor iets als Midnight Club 4 ofzo.

Geplaatst:

volgens mij maakt RAGE en EUPHORIA qua kwaliteit niet zoveel uit (denk ik weet niet zoveel van Engines)

maar waarom zou GTA IV Euphoria gebebruiken? want GTA is niet echt gericht op dat mannetjes per se moeten ontwijken voor auto's of ontwijken voor kogels want in GTA gaat het er om om mensen uber neer te knallen en niet erg veel moeiten doen gwoon veel lol met een Verhaal lijn er in

het zal wel Uber zijn voor de AI maar het is gwoon niet nodig. de lol moet er in gehouden worden en het moet niet al te serieus worden vind ik!

Geplaatst:
volgens mij maakt RAGE en EUPHORIA qua kwaliteit niet zoveel uit (denk ik weet niet zoveel van Engines)

maar waarom zou GTA IV Euphoria gebebruiken? want GTA is niet echt gericht op dat mannetjes per se moeten ontwijken voor auto's of ontwijken voor kogels want in GTA gaat het er om om mensen uber neer te knallen en niet erg veel moeiten doen gwoon veel lol met een Verhaal lijn er in

het zal wel Uber zijn voor de AI maar het is gwoon niet nodig. de lol moet er in gehouden worden en het moet niet al te serieus worden vind ik!

Juist de physics maken dat neer knallen "uber", ze moeten natuurlijk niet als een zak hoor ineen vallen maar wel een beetje realistisch/stoer.

Geplaatst:

Ik heb wat informatie over de engine gevonden waar GTA IV hoogst waarschijnlijk gebruik van zal maken. Het is nog even wachten op een officieel bericht van Rockstar of NatureMotion om dit te bevestigen.

De naam van deze engine is Euphoria en is ontwikkelt door NaturalMotion.

De Euphoria engine is speciaal gemaakt voor de simulatie van objecten en van characters en hun motorieke bewegingen. Het zou met deze engine mogelijk zijn om alle characters in een game, anders te laten bewegen.

Zegt dit nog steeds niet genoeg voor jou? Bekijk dan dit en dit filmpje.

Genoeg reden om een PS3 of XBOX360 aan te schaffen!

>>> Door GTA-Sheep: Zoals je ziet heb ik je bericht samengevoegd met het reeds bestaande topic hierover<<<

Geplaatst:
Ik heb wat informatie over de engine gevonden waar GTA IV hoogst waarschijnlijk gebruik van zal maken. Het is nog even wachten op een officieel bericht van Rockstar of NatureMotion om dit te bevestigen.

De naam van deze engine is Euphoria en is ontwikkelt door NaturalMotion.

De Euphoria engine is speciaal gemaakt voor de simulatie van objecten en van characters en hun motorieke bewegingen. Het zou met deze engine mogelijk zijn om alle characters in een game, anders te laten bewegen.

Zegt dit nog steeds niet genoeg voor jou? Bekijk dan dit en dit filmpje.

Genoeg reden om een PS3 of XBOX360 aan te schaffen!

>>> Door GTA-Sheep: Zoals je ziet heb ik je bericht samengevoegd met het reeds bestaande topic hierover<<<

Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat GTA IV nog van deze engine gebruik gaat maken, ik mag namelijk toch aannemen dat de toch al begonnen zijn met de physics. Anders halen ze oktober nooit.

Geplaatst:

Volgens de Euphoria engine pagina is het mogelijk om thirdparty of eigen physics engines te koppelen aan de Euphoria core, dus het zou mogelijk zijn dat Rockstar de Euphoria engine aan RAGE vastkoppeld als subengine en gewoon gebruik blijft maken van zijn eigen physics engine.

Men moet trouwens niet vergeten dat ontwikkelaars vaak al vanaf het begin van een project met allerlei thirdparty libraries experimenteren en later in het ontwikkelproces pas een aankondiging maken dat ze er gebruik van maken in hun project. Dus het zou in GTA IV kunnen worden gebruikt, we zullen het wel zien.

Geplaatst:

Als ze die negine voor GTA IV gaan gebruiken zou dat wel vet zijn in ieder geval, want uit de filmpjes blijkt dat er best mooie dingen haalbaar zijn. Dat wil ik nog weleens zien dat als je een auto laat ontploffen dat je 100-den stukjes metaal weg zie springen. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...