King Room Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Onderwerp: Hip Hop Soort design: Design Size design: max. 500x500 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Die van mij komt naar die van jou
Mastertuner Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel. Ik edit vandaag misschien nog. Heb nog maar 10 minuten. Anders morgen Bewerkt: 28 februari 2007 door Mastertuner
King Room Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hier is mijn inzending!! King Room Mastertuner Stemmen tot/met 5 maart!
White Gold Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik ga als eerst Maar terzake. King Room: Veel blingbling, veel kleurengebruik, dat vind ik zelf wel gaaf en dat teken zegt ook wel wat. Maar dsat is mijn eerste indruk. De lettertypes zijn jammergenoeg niet echt hetzelfde, dat had wel mooier geweest en je border kleurt van boven niet zo mooi mee. Voor de rest een gaaf design! Mastertuner: Grijs en grauw, dat is naar mijn mening wat minder. Mooie achtergrond, al geloof ik wel dat ik die vaker had gezien. 3x 50Cent is mij ook wat teveel van het goede. Er staat tekst in het midden, ik weet niet wat er staat, maar dat het er niet thuis hoort weet ik wel. Deze was voor mij best makkelijk. Ik stem voor King Room.
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 King Room: zoals al is gezecht veel bling bling. En mijn eerste inzicht is een soort filmposter. Het licht uit de ketting straalt veel af en valt ook goed op. het zorgd voor sfeer in het hele plaatje. De achtergrond zorgt ook weer dat het een hiphopkarakter krijgt. Ook heb je met verschillende kleuren gewerkt, ewat het ook weer opvallend maakt. Al met al een mooi disign. Mastertuner: Jou picture komt op het eerste gezicht "vaag" over. 3 keer 50 cent... Niet erg afwisselend, en daardoor ook redelijk saai. Ook vinid ik dat de plaatjes teveel door elkaar heen zijn geplaatst. De elleboog van de middelste gaat voor de linker zn hooft en achter de rechter. Ook is een kleine outline zichtbaar bij de linkse 50-Cent. Ook de kleuren zijn te donker, soms kan dat mooi zijn. Maar hier vind ik dat niet. Ook voor mij is het duidelijk... Ik kies voor: King Room
Amfetamientje Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik vind ze allebei wel goed alleen die van MasterTuner klopt niet helmaal door de verhoudingen van je renders, daarom stem ik op KING ROOM.
BigT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind die van King Room er beter uitzien. De andere vind ik eerlijk gezegt lelijk. Je hebt er een soort oude foto achtige stijl aan gegeven. Dat vind ik er lelijk aaan King Room
Dynamic Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik stem op King Room Hij ziet er veel mooier uit vind ik. Die van mastertuner zie je 2 klonen van 50. De battle is trouwens vandaag afgelopen. >>> Door RonaldVC: Nog niet helemaal, er mag nog gestemd worden tot 24:00 uur vanavond. <<<
RonaldVC Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Battle afgelopen, Winnaar King Room. King Room, 1 punt voor jou!. Closed, en ranking updated.
Recommended Posts