Jump to content

Vast bij de missie farewell my love

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey mensen

wie zou mij kunnen helpen met farewell my love?

dat is een race met een ferarri

dat is de race na wi zu mi ofzoiets :puh:

zou je alsjeblieft die kunnen halen en als je em hebt gehaald ff een email sturen naar:

>>> Door NandroDavids: E-mailadres verwijderd...lees de Forumregels even door a.u.b.<<<

bedankt alvast :)

>>> Door Joriz: Een duidelijk onderwerp titel is wel zo handig. Heb hem even omgewisseld met het onderschrift. Nu is het al stukke duidelijker<<<

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:
hey mensen

wie zou mij kunnen helpen met farewell my love?

dat is een race met een ferarri

dat is de race na wi zu mi ofzoiets :puh:

zou je alsjeblieft die kunnen halen en als je em hebt gehaald ff een email sturen naar:

>>> Door NandroDavids: E-mailadres verwijderd...lees de Forumregels even door a.u.b.<<<

bedankt alvast :)

Welkom op het Forum eleceater,

Allereerst even de mededeling dat je op dit Forum geen e-mailadressen mag plaatsen, dus die haal ik even weg.

Dan over de missie Wu Zi Mu: Ik wil de missie wel voor je halen, maar dan moet je je savegame hier wel even plaatsen. Dat doe je als volgt: Onderaan het scherm als je een post plaatst zie je een ruimte over Bijlagen. Klik daar op Bladeren en ga vervolgens naar je San Andreas User Files, die je kunt vinden in Mijn documenten. Selecteer de juiste savegame en klik dan op Uploaden. Nu kan ik de savegame voor je halen en dan zal ik de savegame weer hier uploaden, zodat jij verder kunt met San Andreas.

Geplaatst:

ok zal ik doen hier is mijn save game

ik weet niet cker of dit die goede is en nog sorry voor die andere foute post

GTASAsf1.b

Geplaatst:
Ik zal voor je kijken of het de goede is...ik laat het zometeen wel even weten.

ok echt bedankt :)

Geplaatst:

Het bleek de goede savegame te zijn en ik heb de missie voor je voltooid.

Mission Passed! >> Farewell my love

Beloning: Geen

Cheats gebruikt: Geen enkele

Gesaved bij: Safe house in Blueberry

Savegame: GTASAsf1.b

Download bovenstaande savegame en plaats hem weer in de map San Andreas User Files. Start het spel weer op en laad de bovenste savegame van het rijtje. Nu kun je weer verder met San Andreas en is de missie Farewell my love voltooid.

Heel veel plezier verder met San Andreas!

PS: Savegame-aanvragen kun je in het vervolg doen in het daarvoor bedoelde Forum: *KLIK*. Dit keer maakt het niet zoveel uit, maar zodra je de savegame hebt gedownload verplaats ik dit topic wel even naar het juiste Forum.

Geplaatst:
Het bleek de goede savegame te zijn en ik heb de missie voor je voltooid.

Mission Passed! >> Farewell my love

Beloning: Geen

Cheats gebruikt: Geen enkele

Gesaved bij: Safe house in Blueberry

Savegame: GTASAsf1.b

Download bovenstaande savegame en plaats hem weer in de map San Andreas User Files. Start het spel weer op en laad de bovenste savegame van het rijtje. Nu kun je weer verder met San Andreas en is de missie Farewell my love voltooid.

Heel veel plezier verder met San Andreas!

PS: Savegame-aanvragen kun je in het vervolg doen in het daarvoor bedoelde Forum: *KLIK*. Dit keer maakt het niet zoveel uit, maar zodra je de savegame hebt gedownload verplaats ik dit topic wel even naar het juiste Forum.

echt heel erg bedankt :)

Geplaatst:

De aanvraag is afgehandeld, maar ik wil je (topicstarter) vriendelijk, maar wel uitdrukkelijk, verzoeken om volgende keer het lijstje uit de regels te gebruiken. Deze is >>hier<< te vinden. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...