qbdown Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik zoek een -GRATIS- webhost met de volgende functies: .zip of .rar extensie is toegestaan.... Geen reclame of ads/popup's.... Minimaal meer dan 700mb space... Het liefst met FTP maar hoeft niet.... Gratis Dankjulliewel alvast... Bewerkt: 28 februari 2007 door Robbin237
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Hallo allemaal,Ik zoek een -GRATIS- webhost met de volgende functies: .zip of .rar extensie is toegestaan.... Geen reclame of ads/popup's.... Minimaal meer dan 700mb space... Het liefst met FTP maar hoeft niet.... Gratis Dankjulliewel alvast... Sorry vriend 700MB krijg je echt niet gratis. Het maximum is denk ik 200MB (Byethost). Wil je meer zul je toch moeten betalen.
Gangsta Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Hier is er eentje met 5 GB ruimte. http://www.0moola.com/ Bedenk wel dat als ze zoveel ruimte geven je website sloom is. Want het is echter onmogelijk zoveel ruimte. Tegenwoordig kost betaald hosting ook niks eigenlijk. Bewerkt: 28 februari 2007 door Gangsta
Argon Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Euhm die link werkt niet... Maar dat je zoveel ruimte krijgt zegt nog niks waarschijnlijk krijg je 100 mb dataverkeer en kan er per maand maar voor 100mb gedownload worden van je website dus moest je zelfs al een bestand van 150mb uploaden dan zou niemand het kunnen downloaden En volgens mij ga je nooit een host vinden met veel opslag ruimte EN dataverkeer. En @ hierboven die link komt uit op wikipedia
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Wat moet je overigens met 700MB? @Gangsta, je link linkt naar wikipedia...
Gangsta Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Woops, sorry was even verkeerd. Het is nu goed, ik had wat http:// meer daarvoor. Dank je wel voor het zeggen, hier is de echte link: http://www.0moola.com/ Edit; Je krijgt 10 GB dataverkeer, Maar ik vind het nogal erg raar en onbetrouwbaar. Het is vaak offline, errors etc. Bewerkt: 28 februari 2007 door Gangsta
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Woops, sorry was even verkeerd. Het is nu goed, ik had wat http:// meer daarvoor.Dank je wel voor het zeggen, hier is de echte link: http://www.0moola.com/ Naja voor grote files heb je er niks aan, 20MB file size limit. Tevens zijn er adds, wil de topicstarter niet.
deagle Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Het hoogste is 250MB, aangeboden door de gratis webhost 'Freehostia', indien je wel reclame op je website wil, een venster dat over je webpagina schuift (kan je overigens gewoon wegklikken), kan je opteren voor 'Funpic', als ik zie dat je er .zip of .rar bestanden wil opzetten is dit niet erg dat die layer ervoor komt. Twee goede webhostst, die ik zelf gebruik, zijn overigens 'Deluxe Host', met 100MB en een FTP, en 'Downfire', met 15MB en FTP. Waarom heb je trouwens 700MB nodig ?
Gangsta Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik weet niet, maar wat Robbin237 vraagt is onmogelijk. Geen een hosting bedrijf gaat je zoveel space geven zonder reclame en het is gratis... Tenzij het een slechte is. Waarom neem je gewoon niet FreeHostia of Byethost?
qbdown Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Nouja, zal ik het maar even zeggen dan wat ik ga maken???....: Ik ga een website oprichten met de GTA San Andreas: The Introduction film erop.....En die zippen en op een WebHost zetten, vandaar dat ik ongeveer 700mb nodig heb....Misschien wordt het nu helder..? EDIT: Misschien is er een soort super tool die een ZIP file kan maken die "SUPER" gecompressed is tot ongeveer 50 mb ofzo? Bewerkt: 28 februari 2007 door Robbin237
Argon Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 KB archiver bestaat wel daarmee kan je wel zeer extreem klein gecomprimeerde bestanden maken. Maar is "The introduction" film niet beschermd door RockstarGames? Want het lijkt me dat je aan een illigale verspreiding wil gaan doen want je moest toch voor die film betalen?
qbdown Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) KB archiver bestaat wel daarmee kan je wel zeer extreem klein gecomprimeerde bestanden maken. Maar is "The introduction" film niet beschermd door RockstarGames? Want het lijkt me dat je aan een illigale verspreiding wil gaan doen want je moest toch voor die film betalen? Ik heb voor de film betaald, toen die in me PC gestopt, ge-extracted naar mijn PC en zo ga ik het dus doen...Dus het is volledig Legaal toch?? Kan je mij een link naar die KB Archiver geven? Bewerkt: 28 februari 2007 door Robbin237
GTA-Sheep Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Helaas......dat is dus NIET legaal. Natuurlijk mag je het filmpje bekijken op je PC en desnoods wat vrienden uitnodigen om samen met jou de film te komen kijken, maar het uploaden en verspreiden van het materiaal is toch echt niet toegestaan. En omdat we op dit forum het beleid voeren dat we géén medewerking verlenen aan acties die uiteindelijk een illegaal resultaat hebben sluit ik het topic nu. Je weet de plekken waar je terecht kunt voor webhostruimte en dat is prima, met de (illegale) inhoud kunnen we je niet helpen. Closed.
Recommended Posts