tommy 89 Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 als ik op start game klik bij mta, dan staat er run game, maar ik weet niet wat ik dan moet ik kiezen. kan iemand mij een antwoord daarop geven :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 De informatie staat hier: http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 ik heb daar het antwoord niet kunnen vinden. kan je me uitleggen wat je daar moet doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Wat is je vraag dan? Eerst gewoon alles invullen. Daarna start game drukken. gaat er iets fout? fout melding? zwart scherm? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 als ik op start game klik, dan komt er een scherm, genaamd Run game. volgens mij moet je dan een programma kiezen maar ik weet niet welke ik moet kiezen. ik had gewoon gta vice city gekozen en nu staat unhandeld exception als ik op start game klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 raar. bij mij start GTA Vice City op als je op START GAME Je kan hier de goede versie downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 ik heb dat al vaker opnieuw gedownload, maar dat heeft ook geen nut. ik wil die spel graag spelen, maar het lukt me niet. kan je echt niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2003 Zolang je niet berschrijft wat je preciese probleem hebt kan ik je geen nuttig antwoord geven. Mischien weet iemand anders een oplossing ... Zeg ook effe wat voor PC je hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 ik heb een windows XP!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 ja maar daar ligthetniet aan, joriz bedoelt de dingen van je computer zoals processor , videokaar enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Heb jij soms een oude versie of GTA 3 MTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 ik heb de computer nog net gekocht en ik heb geen oudere versie, want ik heb het van deze site gedownload. :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 MAar wat voor PC heb je? Merk Processor geheugen videokaart Als je GTA Vice City versie 1.1 hebt (de Patch) moet je dat wel effe in het MTA menu aanklikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 En je mag geen mods hebben geinstalleerd want doet MTA het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 merk: Packard Bell processor:??? geheugen: 256 MB ram videokaart: 3-D stereo maar wat bedoel je met 'mods' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.