Joriz Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Alleen die readme is in het Engels!! Toch effe vragen of IJs geen Nederlandse handleiding erbij wil doen. Als die geen tijd heeft maak ik hem wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 ik heb nu op start game geklikt en nu komt er een 'run game'venstertje als ik dan op annuleren klik staat er: you have not specified the path to the correct executable (gta-vc.exe). wat moet ik nu doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Blijkbaar heb je GTA niet op de goede locatie geinstalleerd. Verwijder MTA installeer MTA dan opnieuw. dan krijg je de vraag waar GTA op je hardeschijf staat. Klik dan de goede map aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy 89 Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 dat heb ik gedaan en nu staat er: some or all of your game files are modified, please reinstall VC/MTA (CRC check failed). ik heb al vaker opnieuw geinstalleerd maar toch staat ie er weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2003 Dat komt omdat je mods hebt gedownload voor GTA Vice City. Je mag geen bewerkte versie hebben van GTA. Verwijder al je mods op de goede manier zodat je weer de normale GTA hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 13 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2003 Dus voor je gaat MTA spelen mot je zeker weten dat er geen mods staan en je kan geen cheats of trainers gebruiken want dan loopt MTA en misschien de hele server vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 2 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2003 Ik zelf gebruik in mta de cudda mod waar er hele hooge looping zijn kurkentrekkers zijn enzo en waar je bij het dak van het hoogste gebouw kan komen, maar je kan mta ook niet spelen als je een no-cd crack gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Ik gebruik anders wel een no-cd patch en toch speel ik goed MTA. Dus het kan wel! Je moet alleen de goede patch hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.