Jump to content

Two-faced Tanner


Hanneswasco

Recommended Posts

heey,

ik was bezig met de missie's van Donald Love.

Maar toen die klaar waren wou ik verder aan die van Asuka Kasen werken.

Maar ik kreeg onmiddelijk de missie Bait.

En ik kan mij niet herinneren dat ik de missie Two-faced Tanner heb gedaan?

Kan dit zijn dat je door een missie bij Donald Love die niet meer kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, hanneswasco,

Het kan zijn dat je die missie niet moet doen, ik heb al is gehoord dat je niet alle missies moet doen in GTA3. Als je die missie echt wilt spelen, kan je altijd een save game downloaden!

Ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

het kan inderdaad zijn dat je door een bepaalde volgorde een missie niet doen kan. Je kunt het beste de volgorde volgen die op wikiGTA staat voorgedaan.

Ik denk verder niet dat je die missie nog kan doen en vanaf een bepaalde missie opnieuw moet spelen.

veel succes,

pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

De missie Two-faced Tanner valt niet te ontwijken en zal gewoon gespeeld moeten worden om het spel uit te kunnen spelen. Het feit dat jij de missie niet meer kunt herinneren is erg vreemd als je al wel Bait kunt spelen. Bait kan namelijk alleen worden gestart als je Two-faced Tanner al hebt voltooid.

Zoals de mensen hierboven zeggen is het inderdaad zo dat er een paar missies in GTA III zijn die verloren kunnen gaan door een verkeerde volgorde aan te houden, maar Two-faced Tanner valt hier niet onder. Het is alleen mogelijk om enkele missies van Kenji Kasen te ontwijken door hem te vermoorden in de missie Waka-gashira Wipeout van Donald Love. Want als je Kenji hebt vermoord krijg je logischerwijs geen missies meer van hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...