tinyq Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 weet iemand misschien hoe je dt screenshot maken uit zet want als ik op de 2 of + druk dan maakt hij een sreenshot terwijl mijn vliegtuig de wielen intrekt maar weet dus iemand hoe je dat uitzet Reageren
San andreas style Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 weet iemand misschien hoe je dt screenshot maken uit zet want als ik op de 2 of + druk dan maakt hij eensreenshot terwijl mijn vliegtuig de wielen intrekt maar weet dus iemand hoe je dat uitzet Ik heb San andreas niet op de pc maar volgens mij en andere kan dit door bij menu op options ofzo te drukken en dan kan je de knoppen veranderen. Groeten Reageren
tinyq Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 heb ik al geprobeerd maar er staat iks bij over screenshots Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Je kan toch alleen screenshots maken met de PrintScreen-knop, de Camera en Fraps? Of zit ik nu verkeerd? Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Misschien zijn de toetesen ´´fout''. Ik bedoel bijvoorbeeld als ik ; aan wil slaan sla ik + aan. Dat kan je uitzetten door linker CTRL ingedrukt te houden en dan linker Shift. Misschien is dat het Grtz, Secure Reageren
tinyq Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Carl Johnson550 Geplaatst 28 Feb 2007, 16:19:22 Misschien zijn de toetesen ´´fout''. Ik bedoel bijvoorbeeld als ik ; aan wil slaan sla ik + aan. Dat kan je uitzetten door linker CTRL ingedrukt te houden en dan linker Shift. Misschien is dat het Grtz, Secure ja ik zal het eerst eff proberen Reageren
Sseb Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Je kan toch alleen screenshots maken met de PrintScreen-knop, de Camera en Fraps? Of zit ik nu verkeerd? je hebt totaal gelijk , je kan ook met Xfire doen als je Xfire hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.