Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een goed idee, maar toch wel vaag, ik zat dus te denken aan MODDING lessen met o.a. SCM les, deze lessen kunnen mensen dan GRATIS opvragen, (met voorwaarden natuurlijk) maar goed ik kom altijd met vaage ideeen, dus wat vinden jullie ervan, Je kan wel gewoon een tut downloaden, maar ja wat vinden jullie ervan,

ALS het niets word bestel dan maar een hangslotje, ik heb een aanbieding gezien bij de PRAXIS

mzzl Tim

Geplaatst:

Mja ik vind het niet echt een goed idee.

Aangezien Eclipse al SCM en andere modding lessen op zijn site staan;)

Postaldude

Geplaatst:
Mja ik vind het niet echt een goed idee.

Aangezien Eclipse al SCM en andere modding lessen op zijn site staan;)

Postaldude

je hebt gelijk maar dus dat anderen iemand anders lessen kunnen geven (ik zal alleen les kunnen geven in texturen en modden)

• 8 maanden later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

GTA Vice VIP vond dit topic vele maanden later in een fles op een onbewoond eilandje.

Ik wil geen les, ik haat school. :cry::puh:

Als ik wil leren scm'en dan download ik wel een tutorial :bier:

Toch succes met ".:: De Les ::." :bonk:

Greetz,

GTA Vice VIP

Bewerkt: door GTA Vice VIP
Geplaatst:

Wat onzinnig, als je naar de datum kijkt kun je je mischhien wel bedenken dat de lessen al lang zijn afgelopen of uberhaupt niet eens zijn geweest

Geplaatst: (bewerkt)
Wat onzinnig, als je naar de datum kijkt kun je je mischhien wel bedenken dat de lessen al lang zijn afgelopen of uberhaupt niet eens zijn geweest

Fieuw, mijn ma had het niet mogen lezen. Dan zat ik ook op .SCM les :clown:

Gelukkig, naja, gelukkig dat de les is afgelopen. :*D

Nu de les is afgelopen, kan dan niet beter het topic worden gesloten? Dan zijn er niet van die sulletjes zoals mij die een topic van een paar maanden oud bumpen :ch:

Greetz,

GTA Vice VIP

Bewerkt: door GTA Vice VIP
Geplaatst:

is er dan iemand bij je lessen geweest?

• 4 weken later...
Geplaatst:

tip geef JguntherS maar zijn vak want volgens me is hij de een van de beste scm'ers

en ik zou toch meer willen weten over scm'en zoals save pick up maken in gta sa + enexen plaatsen + een race missie maken later schietmissies maken, ik zou heeel erg dolgraag allemaal weten hoor :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...