Jump to content

verveling...

gtafan11

Recommended Posts

Geplaatst:

hmm

ik verveel me een beetje

met de spellen die ik nu heb

ik speel wel aardig veel gta san andreas de laaste tijd maar heeft iemand nog een leuke spel

DIE IK KAN KOPEN

Geplaatst:

Zou je mss wat meer uitleg kunnen geven? Dus de genres waar van je houdt enzo. Dan kan ik je beter helpen...

Mijn 300e Post!!!

Geplaatst:

ik hou van

schieten

vechten

race

avontuur

gta style

beetje voetbal

eyetoy games

dat was het een beetje

o ja

gta vice city stories komt binnekort uit

zal ik die kopen??????????????????

Geplaatst: (bewerkt)

Welke soort spellen vind je leuk en op welke platforms game je?

EDIT: Piet-Herr is weer langzaam :$

Qua shooters kan ik je de Call of Duty-serie aanraden. Deze serie scoort over het algemeen goed in de recensies en veel gamers zijn er erg positief over. Als je van voetbalgames houdt kan ik niets anders doen dan je Pro Evolution Soccer 5 of 6 aanbevelen. Pro Evo is volgens velen de beste en meest realistische voetbalgame op de markt die het ieder jaar weer goed doet.

Verder is de Prince of Persia-serie erg goed op het gebied van action/adventure, als je van het genre houdt weet ik zeker je deze games leuk vindt.

Misschien kun je trouwens ook even vertellen welke games je al hebt, dan hoeven die niet nog eens genoemd te worden.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Yep, op 9 maart komt VCS op Playstation 2 uit. Op PSP is dit spel al uit, sinds november dacht ik. Op de PSP is de game een echte aanrader! Ik denk dat dit op de PS2 ook wel gaat zijn, dus deze game kun je best kopen denk ik. Hopelijk kost hij ook maar 30 euro, net zoals LCS op PS2 :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb bijna alle soorten

ps2

pc

nindento ds light

x-box ---------------------> van mijn broer

nintendo 64 ----------------> van mijn broer

nintendo super------------------> van mijn jongste broer

dat was het

gameboy advanced sp

dat was het

jericho nog een vraagie

heb jij liberty city stories

en vice city stories

o ja zal ik vice city stories kopen????

o ja zal ik liberty city stories kopen??

Bewerkt: door gtafan11
Geplaatst:

LCS zou een echte flop zijn, en vooral op de PS2 zou het geen goede game zijn.

In tegenstelling tot VCS dat wel een aanrader is zoals hieronder ook al vermeld. Ik zou dus even gedult hebben tot VCS uitkomt.

Geplaatst:

GTA Liberty City Stories én GTA Vice City Stories zijn bijde topgames en ik denk dat ik je er zéker minder verveling van zult hebben. :) Voor meer informatie over beide spellen kan je natuurlijk op WikiGTA kijken. :) Je vermeld niet wat je budget is, maar als deze onder of nét op de € 30,- licht zul je dus Libert City Stories moeten kopen, deze is overigens minder uitgebreid dan Vice City Stories. Die ik daarbij ook leuker vindt, vanwege de vele mogelijkheden.

Geplaatst:

Grand Theft Auto: Liberty City Stories is zeker wel een aanrader. VCS vind ik iets minder leuk maar is ook niet te missen in de collectie van een echte GTA-Die Hard fan. Ik zou ze allebei op de PS2 kopen, tenzij je er al een tijdje over denkt om een PSP te kopen. Een PSP is heel handig want je kan gewoon op vakantie, in de trein, in de achtbaan( :clown: ) GTA(of een ander spel) spelen en als je niet meer mag internetten op de computer doe je dit lekker op je PSP. En als je geen iPod of ander soort MP3 speler hebt, maar wel op school of waar dan ook naar je favoriete muziek wil luisteren, is aanschaf van een PSP erg handig. Verder kan je er nog foto's op zetten en Films op kijken(ook handig in de trein, vergeet je oordopjes niet als je in een openbare plek ben ;) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...