luca Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb GTA weer opnieuw geinstalleerd, door de fout in te gaan met modden. Maar bij het opstarten kreeg ik de melding dat ik directx9 moest instaleren, heb ik gedaan(de directx9 die bij GTA zit). Bij het opstarten van GTA vraagt hij weer om directx9 te instaleren, terwijl ik die al heb geinstaleerd. Ik heb al geprobeerd: Computer opnieuw op te starten, en GTA opnieuw geinstaleerd. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Reageren
Mirrrr Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 En als je de Directx9 van Microsoft zelf download? Klik hier Kijk eens of dat werk. Dat was namelijk bij een ander spel het probleem wat ik had Veel succes Reageren
luca Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 En als je de Directx9 van Microsoft zelf download? Klik hierKijk eens of dat werk. Dat was namelijk bij een ander spel het probleem wat ik had Veel succes ik heb geprobeerd, maar geeft nog steeds hetzelfde bericht Reageren
Kruger Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb precies hetzelfde probleem. Hulp zou érg welkom zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.