MartyCeha Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik wil graag een aanvraag doen om een plaatje te bewerken tot signature. Er hoeft alleen een tekst bij, een rand bij en op grootte gemaakt worden (500×150). Verder niets. de rest is al goed. Tekst: Op het blad van de kettingzaag: MartyCeha Rand: Een bebloedde rand met spetters en sporen etc. Grootte: 500×150 Het liefst een JPEG bestand, nu is het een BMP (bitmap) Hier is het plaatje (link) Plaatje Alvast bedankt
AwiVC Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik weet niet of je hem nogsteeds wil maar dit is wat ik ervan gebakken heb xP (Hijs niet zo heel mooi maar dat komt omdat ik sinds een tijdje PS weer aanraak) Mvg, Awi
.Levi. Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik weet niet of je hem nogsteeds wil maar dit is wat ik ervan gebakken heb xP (Hijs niet zo heel mooi maar dat komt omdat ik sinds een tijdje PS weer aanraak) Mvg, Awi Er wordt gevraagd naar het Graphics Team, eigenlijk zou je deze aanvraag niet mogen behandelen wel de NON Team aanvragen. Maar aangezien het Graphics Team wat inactief is geeft het niet zoveel. Ik verander de topic titel wel naar NON Team.
Recommended Posts