jamesb0nd Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 waar kan ik de rocketlancer vinden zodat ik die priester de anderekant van de wereld kan laten zien in de jizzy missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Gewoon kapot rijden die auto, rocket launcher was bij mij niet nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Gewoon volgen, eerst die zwarte suburban (weet de GTA naam niet) uitschakelen. Ernaast rijden en knallen maar. Dan die limo volgen en op een gegeven moment zie je dat hij gecrashed is. Piece of koekkie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 als het nog niet gelukt is, misschien vind je hier een oplossing, en anders oefenen... SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts