Kruger Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Geachte forumleden, Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden: Dit is ook zo in de filmpjes, maar daar zijn ze zwart. Ik heb direct X, weet iemand misschien waar het aan ligt? Edit: Ik heb de legale versie, gewoon in de winkel gekocht. Ik heb hier al last van vanaf het begin van het spel. Ik heb dit een keer eerder gehad, bij Silkroad online. Daar heb ik het verholpen door direct x te installeren, maar dat heb ik al :S Bewerkt: 28 februari 2007 door Kruger Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Misschien moet je directX opnieuw installeren. Maar dan niet via san andreas zelf, maar gewoon via internet: DirectX Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Nooit gedacht dat ik zo rap na elkaar twee keer hetzelfde antwoord moest geven in hetzelfde subforum. Ik heb namelijk in dit topic al een mogelijk antwoord gegeven. Namelijk dit : 'Er wordt vaak gezegd dat je via je Eigenschappen van de PC ook zo'n probleem kan verhelpen, dit doe je zo : Druk met je rechtermuisknop op je bureaublad, druk op 'Eigenschappen' daarna op 'Instellingen' en zet de 'Kleurkwaliteit' van 32 bits naar 16 bits. De weg die je moet volgen (slechte kwaliteit :$ ) ' Het is niet helemaal zeker of het werkt, maar soms schijnt het te lukken. Voortaan dus eens even beter kijken dus. Reageren
Kruger Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Beste mensen boven mij, Ik heb beide dingen gedaan, ja ik had het andere topic ook gezien, en geen van de twee werkte. Bewerkt: 28 februari 2007 door Kruger Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik denkniet dat het aan directx ligt, aangezien alleen de personen van kleur verandern, niet de omgeving. Zou het aan directx liggen dan zou ook de hele omgeving er raar uit zien. Wat het probleemis weet ik alleen niet. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb eens rondgezocht en nog een paar mogelijke oplossingen gevonden, blijkbaar is dit idee een redelijk moeilijk probleem waar er niet echt zekere oplossingen voor bestaan. Hopelijk werken deze oplossigen. Je kan het bestandje 'gta_sa.set' in 'Mijn documenten\GTA San Andreas User Files' verwijderen, zodat de standaardinstellingen weer terugkeren. Wat ook kan werken is deze patch te downloaden. Ik weet niet welke videokaart je hebt, maar probeer van je videokaart de 'Omega drivers' eens te downloaden. Zoek dus op Google naar de omega drivers van jouw videokaart. Hopelijk lukt het met deze mogelijke oplossingen. Reageren
Kruger Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik heb alles geprobeerd, dit zuigt echt zwaar. Er zijn meer mensen met dit probleem, maar weet niemand een oplossing? Reageren
Kruger Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik heb de GTA technical support gebeld. Ik moest mijn email adres opgeven, en vervolgens kreeg ik dit emailtje waarin de oplossing staat: ----- Solution -----GTA SA Tips GTA. set file: de GTA.set file bewaart de oude settings van de VGA / monitor / etc etc , deze file moet gedelete worden. Deze file bewaard dus alle originele settings van de PC zodra er iets wijzigd gaat deze file toch naar het oude zoeken endus werkt het niet. Drivers: Dit zijn geen originele drivers, maar helpen heel goed bij Games: http://www.omegadrivers.net Uninstall Window blinds wanneer: applicaties zoals Window Blinds / Theme XP etc zijn geinstalleerd en na het spel opstarten van spel krijgt u 3 seconden beeld en het verdwijnt weer Mochten deze checks niet tot een oplossing komen neemt u dan wederom contact met ons op. Met vriendelijke groet, Electronic Arts Customer Support Team 0900 100 16 66 nl-cs@ea.com U kunt ons bereiken op: Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00 en op Za van 12:00 tot 18:00 ----- Description ----- SGA Weet iemand welke stappen ik nu moet ondernemen? Waar staat de gta. set file? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 In de map GTA: San Andreas Userfiles, deze map staat meestal in C:/Documents and Setting/Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Veel Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.