Jump to content

2de missie van zero

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan totaal niet vliegen met zon stuntplane van zero

ik knal altijd op de grond hoe kan ik het leren pleasse help me PLEAASE :duh::duh:

Geplaatst:
ik kan totaal niet vliegen met zon stuntplane van zero

ik knal altijd op de grond hoe kan ik het leren pleasse help me PLEAASE :duh::duh:

Mij lukten de vliegmissies van Zero eerst ook niet, omdat ik niet wist hoe ik moet vliegen. Mijn tip: Wacht nog even met de missies van Zero. Als je al in San Fierro bent, kun je namelijk al na niet al teveel missies te doen, naar The Desert. En daar moet je dan een vliegschool kopen, en daar wordt je precies, stap voor stap, harstikke duidelijk uitgelegd hoe je moet vliegen. Dus als ik jou was zou ik gewoon even wachten met de missies van Zero, tot je wat geoefend hebt op de vliegschool. Even wat handige informatie:

Je moet de vliegschool kopen tijdens de missie Verdant Meadows van Mike Toreno.

Informatie over de vliegschool: Klik.

Succes. :)

Geplaatst:

Je hebt dus sowieso moeite met het vlieg gedeelte.

De besturing van het vliegtuigje is opzich niet zo moeilijk, als je maar rustig doet. Je moet dus niet als een gek gaan draaien, of gaan gas geven. Als je gas geeft moet je een paar keer zachtjes de toets indrukken waarmee je omhoog gaat, bij mij is dit 'Y', maar volgens mij is het officieel 'T.' Als je een bocht maakt moet je niet alleen de bocht maken maar ook hoogte houden met de toets waarmee je omhoog kan, 'T' dus. Je maakt dus en een bocht, en je gaat omhoog. Dit moet je doen omdat je anders een beetje neerstort. Als je namelijk een bocht opzij maakt daal je ook direct, je moet wdus el een goeie verhouding hebben. Hoe scherper de bocht, hoe meer je daalt. Let daar dus goed op. Verwacht dan ook niet dat de missie na dit bericht wel gaat lukken. Oefening baart kunst, ga er dus rustig voorzitten!

Tips:

• Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot.
  • Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijdt dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen.
  • Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen.
  • De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege.
  • Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner.
  • Deze missie is voor de 100% en maar heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer.
  • Ik heb hier nog een filmpje voor je, misschien kan je daar wat mee. Kijk goed naar het voorbeeld, misschien steek je er wat van op.
  • Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen.

Succes met de missie, als het niet lukt kan je hier natuurlijk altijd weer aan de bel trekken!

Geplaatst:

ik heb deze missie nog niet gehaald

Maar een ding heb ik gevonden

dit is een wonderfull clippie

KILK

hier staat een voorbeeld van de missie

en hij is beter gedaan dan die andere

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...