Jump to content

Pay Day For Ray


j1mb0

Recommended Posts

waar kan ik de 2e telefoon vinden. :?

ergens onderin die garaage dinges geval.

of ik weet niet wat het is maar waar.

ik zie helemaal nix :?

De tweede telefoon bevindt zich volgens WikiGTA in West Belleville Park, maar als ik het me goed herinner moet je niet direct naast het park zijn. De telefoon die je op moet nemen staat namelijk aan de andere kant van de gebouwen, vlakbij het water. Volgens mij moet je om de tweede telefoon te vinden richting de brug die naar Shoreside Vale gaat rijden en daar is die aan de rechterkant. Daaronder bevindt zich inderdaad een weg, maar daar moet je dus juist niet zijn...
Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik de 2e telefoon vinden. :?

ergens onderin die garaage dinges geval.

of ik weet niet wat het is maar waar.

ik zie helemaal nix :?

Deze kan je vinden in West Belleville Park. Niet in het park zelf meer in een gedeelte. Ik geef een route beschrijving vanaf het 1e telefoontje. Rijd terug naar de verbinding met de Callahan Bridge. Ga, als je daar bent, links af richting het westen. Rijdt dan via de weg naar de kant van de zee. Als je daar bent sla je rechtsaf richting het noorden. Als het goed is bevindt de telefoon zich in het rechte stukje weg.. voor zover ik het nog weet.

Link to comment
Delen op andere websites

gta32007022819580256bt4.th.png

Klik op de screenshot om hem te zien.

Deze telefooncel ligt vlakbij de brug die Staunton Island en Shoreside Vale met elkaar verbindt. Als je bij Belleville Park komt, moet je niet in die garage rijden. Je moet dan een stukje rechtdoor rijden. Dan zie je een deel van die brug en daar moet je links afslaan waar de tweede telefooncel zich bevindt.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...