Jump to content

Kogels gaan niet op...

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Heeft er iemand ervaring mee als je kogels niet opgaan?

Het is geen cheat :N

Het gaat als volgt: je schiet met een geweer, de kogels die je in je magazijn hebt zitten tellen dan gewoon weer op bij je inventaris.

Dus blijven ze het zelfde aantal, en als je magazijn dan leeg is gebeurt het weer opnieuw, en het blijft hetzelfde...

Egt vervelend want ik heb het spel 100% :*D :*D dus bij het ziekenhuis of politie geweren kwijt raken zit er ook niet in

Weet iemand hier iets op?

Alvast bedankt... :tu:

Geplaatst:

och het is geschenk van Rockstar

100% behaald krijg jij geschenken van R* dus oa oneindig schieten, (GTA SA; voertuigen in grove street, ..) (III, VC; onnozele kledij)

Geplaatst:
Heey,

Het gaat als volgt: je schiet met een geweer, de kogels die je in je magazijn hebt zitten tellen dan gewoon weer op bij je inventaris.

Dus blijven ze het zelfde aantal, en als je magazijn dan leeg is gebeurt het weer opnieuw, en het blijft hetzelfde...

Egt vervelend want ik heb het spel 100% :*D :*D dus bij het ziekenhuis of politie geweren kwijt raken zit er ook niet in

Misschien dat je het nog niet wist, maar het feit dat je kogels niet op gaan komt omdat het een beloning is voor de volle 100%. Zoals je zelf al aangeeft zullen de kogels die je afschiet weer bij de rest opkomen zodat het oneindig wordt

Geplaatst: (bewerkt)
Heey,

Misschien dat je het nog niet wist, maar het feit dat je kogels niet op gaan komt omdat het een beloning is voor de volle 100%. Zoals je zelf al aangeeft zullen de kogels die je afschiet weer bij de rest opkomen zodat het oneindig wordt

Ok wou namelijk eigenlijk egte leve gaan doen weet je wel met geweren kope enzo.

En dit wist ik idd nog niet nee maar bedankt.

Bewerkt: door joppie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...