BigM Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Ik dacht ik probeer maar eens wat nieuws. Noob style ik weet maargoed oefening waard Kunst zeggen ze Ps; Er zit tekst in. 2. Maar voor me naam moet je een vergroot glas gebruiken:P Bewerkt: 28 februari 2007 door BigM Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 gevonde recht van je render! het is idd oefening voor betere dingen vind het wel een mooie sig, ben wel mooier van je gewend eigenlijk maar dat maakt me niet echt zoveel uit vind die zwarte vlekken *weet niet of het brushes zijn* niet echt mooi staan 7/10 Reageren
BigM Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 gevonde recht van je render! het is idd oefening voor betere dingen vind het wel een mooie sig, ben wel mooier van je gewend eigenlijk maar dat maakt me niet echt zoveel uit vind die zwarte vlekken *weet niet of het brushes zijn* niet echt mooi staan 7/10 Dit soort dingen maak ik inderdaad gewonelijk nooit. Dit was even een nieuwe kijk op het leven. Voor een 7 redelijk Maar het is er nog niet Reageren
BigM Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 *bumb* Nog rates voor mij. Met 1 kan ik niet leven Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Mooie Signature Marc. Hij is goed genoeg om een mooie 8 voor te geven. Trouwens waarom zet je hem niet in je handtekening. Krijg je mischien meer reacties in het topic. En een kleine link in je profiel kan ook handig zijn. Bewerkt: 2 maart 2007 door DenkaanHenk Reageren
BigM Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Man je maakt me weer gelukkig. Bedankt voor je rate. Ik heb hem zoals je zij ook in mijn handtekening gezet. Reageren
weci Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Het is niet echt mijn stijl, en de kleuren zijn nogal donker. Voor de rest is het goed. Allez, toch goed genoeg voor en 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.