Jump to content

Is Hip-Hop Dood


Da Phoenix

Hip Hop is Dood  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij

    • Ja
      16
    • Nee
      21


Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    8

  • Da Phoenix

    6

  • RobertSA

    5

  • DaddyPimp

    3

Mensen als je van een andere muzieksoort houd dan hiphop, is het dan meteen dood? Zo komen teminste wel al die posts bij mij over.. En Hiphop is zeker niet dood, het is populairder dan ooit, hiphop is op dit moment gewoon dé grootste muzieksoort, je kunt wel zeggen van niet maar het is gewoon zo.

@RobertPSV: Waarom ga je nou meteen haten? Ik bedoel maar, G-Unit is op dit moment gewoon de populairste hiphop groep, en volgens jouw runnen ze niks? Ze staan nu alleen maar aan de top van de hiphop game, dat MOET je gewoon toegeven want het is gewoon een feit. Jij zegt wel dat The Game niet commercieel is, maar dat is élke rapper. Hoe wil je doorbreken zonder commercieel te zijn? Als je clip op tv komt bén je commercieel, als je nummer op internet staat bén je gewoon commercieel. Volgens mij denk jij dat commerciele hiphop alleen over wijven en geld gaat, dan heb je er dus echt 0% verstand van. En waarom is Game zijn Game's teksten wel goed, en die van G-Unit niet, terwijl ze beiden vaak over dezelfde onderwerpen rappen.. Jij zegt wel dat G-Unit alleen over wijven en geld rapt enzo, maar dan weet ik zeker dat je geen mixtapes checkt, The Game maakt net zo goed nummers over wijven en geld, misschien wel meer dan G-Unit. Je zegt ook dat je In Da Club een kutnummer vind, maar ik weet zeker toen hij uitkwam dat je net zo goed mee zat te boucen, geef mij 1 reden waarom hij op jouw manier commercieel is.. 1 laatste ding, G-Unit is op dít moment gewoon de top, of je ze goed vind of niet ze staan gewoon aan de top, dat is niet te ontkennen en moet je toegeven dus zit niet te zeiken dat G-Unit niks runt. G-Unit zijn 1 van de meest gerespecteerde maar ook tegelijk ook gehaate rappers ooit, net als Game, Dipset etc. Daarom is het gewoon bullshit dat je zegt dat ze niks runnen. Nu jij weer..

Link to comment
Delen op andere websites

@ RobertPSV

Upcoming Releases

Young Buck - Buck The World (March 27, 2007)

M.O.P. - Yearly Physical (May, 2007)[1]

50 Cent - Before I Self Destruct (May/June, 2007)

Young Hot Rod - Fast Lane (TBA)

Tony Yayo - Godfather Of The Ghetto (Late 2007)

Olivia - Second Chance (TBA)

Spider Loc - The West Kept Secret (TBA)

Freeway - Free At Last - (TBA)

G-Unit - Locked & Loaded (2007)

bron: Wikipedia.

Kijk Mobb Deep zit nu bij het Commerciele G-Unit

Om GELD TE VERDIENEN.

en met 5 albums nog te releasen is G-Unit Records degene die de meeste Rap/Hip-Hop albums uitbrengt in 1 jaar tijd.

en wedden dat jij PIMP Remix van 50 Cent Ft. Snoop Dogg & G-Unit ook wel te gek vond.

en dat je door Outta Control van 50 & Mobb Deep zin had om te chillen.

en wat vind je van Ridin van Chamillionaire? Stom?

Hij is daardoor wel doorgebroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen als je van een andere muzieksoort houd dan hiphop, is het dan meteen dood? Zo komen teminste wel al die posts bij mij over.. En Hiphop is zeker niet dood, het is populairder dan ooit, hiphop is op dit moment gewoon dé grootste muzieksoort, je kunt wel zeggen van niet maar het is gewoon zo.

@RobertPSV: Waarom ga je nou meteen haten? Ik bedoel maar, G-Unit is op dit moment gewoon de populairste hiphop groep, en volgens jouw runnen ze niks? Ze staan nu alleen maar aan de top van de hiphop game, dat MOET je gewoon toegeven want het is gewoon een feit. Jij zegt wel dat The Game niet commercieel is, maar dat is élke rapper. Hoe wil je doorbreken zonder commercieel te zijn? Als je clip op tv komt bén je commercieel, als je nummer op internet staat bén je gewoon commercieel. Volgens mij denk jij dat commerciele hiphop alleen over wijven en geld gaat, dan heb je er dus echt 0% verstand van. En waarom is Game zijn Game's teksten wel goed, en die van G-Unit niet, terwijl ze beiden vaak over dezelfde onderwerpen rappen.. Jij zegt wel dat G-Unit alleen over wijven en geld rapt enzo, maar dan weet ik zeker dat je geen mixtapes checkt, The Game maakt net zo goed nummers over wijven en geld, misschien wel meer dan G-Unit. Je zegt ook dat je In Da Club een kutnummer vind, maar ik weet zeker toen hij uitkwam dat je net zo goed mee zat te boucen, geef mij 1 reden waarom hij op jouw manier commercieel is.. 1 laatste ding, G-Unit is op dít moment gewoon de top, of je ze goed vind of niet ze staan gewoon aan de top, dat is niet te ontkennen en moet je toegeven dus zit niet te zeiken dat G-Unit niks runt. G-Unit zijn 1 van de meest gerespecteerde maar ook tegelijk ook gehaate rappers ooit, net als Game, Dipset etc. Daarom is het gewoon bullshit dat je zegt dat ze niks runnen. Nu jij weer..

G-Unit is al lang niet meer populair door de beef met The Game, dus dat ze momenteel de populairste HipHop groep zijn is niet waar. Ze staan misschien hoog in de hiphop game, maar The Game staat momenteel hoger. Maar The Game is niet commercieel, zeker niet zo commercieel als 50 Cent ofzo. Tuurlijk hij heeft wel een paar clips enzo, daar heb je gelijk in. Maar ik bedoel maar, hij is gewoon bijna niet commercieel, misschien op een paar kleine dingetjes na natuurlijk. Maar dat is bij elke rapper zoals jij al zegt. Maar The Game zijn rap gaat gewoon ergens over. G-Unit en 50 Cent vind ik op mixtape's wel gaan ja...Maar The Game blijft veel beter qua teksten. Zijn rap gaat ergens over, over de tijd dat ie Blood was, en over Compton enzo. En ik stond niet te bouncen op In Da Club, dat kan jij ook niet weten. G-Unit is ook niet de top, dat weet je net zo goed als ik. Ze runnen ook niks, de laatste tijd zijn steeds meer rappers tegen ze. Ze zijn ook erg gehaat zoals jij al zegt, dus dan run je niet veel. The Game is eigenlijk alleen écht gehaat bij G-Unit en 50 Cent. Mijn punt is gewoon dat die commerciele rap zoals In Da Club Rap gewoon verkloot. En The Game verkloot rap niet, omdat ie niet commerciel is. Noem jij maar es een goed nummer van 50 Cent, wat écht ergens over gaat van de laatste tijd.

@ Da Phoenix, ja Ridin' is gewoon een klotenummer, dat Chamillionaire verkloot. En het maakt mij niet uit of ie doorbreekt of niet bij het grote publiek, zo wordt ie bekend bij die top40 luisteraars. Daar kan je niet trots op zijn. En waarom komen jullie praten dat ik nummers als In Da Club en PIMP Remix 'te gek' vond, en dat ik erop stond te bouncen...Dat is helemaal niet zo, ik haat zo'n nummers. En door Outta Control had ik geen zin om te chillen. Zeg geen dingen waar je niks van weet.

Bewerkt: door robertpsv
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie vergeten waar het over gaat, het gaat gewoon over goede muziek. Dit is precies wat er nu mis is met hip hop, iedereen zit te zeuren over beefs, iedereen vind dat ze bij elke beef een kant moeten kiezen. Als 50 Cent een dope nummer maakt luister ik em, als The Game een dope nummer maak luister ik em ook. De hip hop die je op tv ziet is voor mij al lang dood, ik kijk alleen nog maar naar The Box en MTV voor de programma's, verder niet. De meeste rap die je op tv ziet vind ik gewoon niet de moeite waard, ik check de straat of het internet om te kijken of er nog een goede mixtape uit is of een nieuwe artiest die weet wat hij doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbel post maar de edit knop doet het niet, als ik druk op complete edit scrollt hij vanzelf naar boven en is er niks veranderd.

Maar ik wil dit nog even kwijt.

Die club muziek wil ik al helemaal niet, dat gaat vaak echt helemaal nergens over. Dat hoeft ook geen goede muziek te zijn, het grote publiek vind het al leuk als het lekker klinkt. Even een voorbeeld: Kennen jullie dat nummer Whoa van Lil' Kim? Die heb ik een paar keer op de radio gehoord. Ik vind het orgineel al niet zo'n goed nummer maar op de radio werd het gecensureerd, en van dat nummer bleef dan helemaal niks meer over.

Het refrein gaat zo:

My niggaz, pull triggers, stack figures, whoa, whoa, whoa.

Snitch niggaz, broke niggaz, not my niggaz, no, no, no.

Maar als je hem gecensureerd hoort krijg je dit.

My, pull, stack figures, whoa, whoa, whoa.

Snitch, broke, not my, no, no, no.

Ik snap echt niet waarom iemand er dan nog naar zou willen luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een vrijland mensen, respecteer iemands mening, en stuur geen rare PM's naar mensen ik heb er namelijk al een ontvangen van Da Phoenix:

Ik verzoek je als je HipHop Haat NIET TE POSTEN

Ik mag overal posten waar ik wil en mijn mening mag uiten, dus ook hier.

Hip-Hop mag van mij dood, net als andere mensen Hardcore, Hardrock, Hardstyle,Happy Hardcore,Jumpstyle dood willen ik respecteer ook hun mening maar wederzijds kraakt het nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, om me ook even in de dicussie te mengen: inderdaad is het een vrij land en een vrij forum en mag iedereen zeggen wat hij/zij wil (mits goed onderbouwd en zonder anderen daarmee te kwetsen). Feit is in dit geval echter wel dat er niet gevraagd wordt of hiphop dood moet maar of hiphop dood is. Ook ik ben geen fan van het genre maar dat is ook niet de insteek van dit topic: vind ik dat hiphop dood is of niet, dat is de vraag......... dus je mening geven over deze muzieksoort kan wellicht in een ander topic, maar niet hier eigenlijk :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje Sheep!

Hip-Hop is niet dood, Nas heeft inderdaad wat goede punten maar dat houd niet op dat Hip-Hop dood is, wel vind ik dat de (voor mij echte) Gangsta Rap (bijv. The Chronic) dood lijkt te zijn. Wat Game doet klinkt ook wel lekker, ook In Da Club was een lekker nummer maar niet het nummer voor 50 om door te breken vind ik, het nummer is oorspronkelijk van D12 en bij hen komt het beter tot zijn recht. Over de beef ik heb nooit partij gekozen tussen Game G-Unit, ik vond alleen de disses van Game wel vele malen sterker dan die van G-Unit, maar ik vind Game sowieso wel beter. :)

Ik vind van G-Unit alleen Buck nog wel ok, die andere zitten allemaal bij G-Unit om geld te verdienen onder die naam als je het mij vraagt.

Hip-Hop Ain't Dead

Link to comment
Delen op andere websites

G-Unit is al lang niet meer populair door de beef met The Game, dus dat ze momenteel de populairste HipHop groep zijn is niet waar. Ze staan misschien hoog in de hiphop game, maar The Game staat momenteel hoger. Maar The Game is niet commercieel, zeker niet zo commercieel als 50 Cent ofzo. Tuurlijk hij heeft wel een paar clips enzo, daar heb je gelijk in. Maar ik bedoel maar, hij is gewoon bijna niet commercieel, misschien op een paar kleine dingetjes na natuurlijk. Maar dat is bij elke rapper zoals jij al zegt. Maar The Game zijn rap gaat gewoon ergens over. G-Unit en 50 Cent vind ik op mixtape's wel gaan ja...Maar The Game blijft veel beter qua teksten. Zijn rap gaat ergens over, over de tijd dat ie Blood was, en over Compton enzo. En ik stond niet te bouncen op In Da Club, dat kan jij ook niet weten. G-Unit is ook niet de top, dat weet je net zo goed als ik. Ze runnen ook niks, de laatste tijd zijn steeds meer rappers tegen ze. Ze zijn ook erg gehaat zoals jij al zegt, dus dan run je niet veel. The Game is eigenlijk alleen écht gehaat bij G-Unit en 50 Cent. Mijn punt is gewoon dat die commerciele rap zoals In Da Club Rap gewoon verkloot. En The Game verkloot rap niet, omdat ie niet commerciel is. Noem jij maar es een goed nummer van 50 Cent, wat écht ergens over gaat van de laatste tijd.

Ik reageer zin voor zin, dus op wat jij zegt heb ik ook een reactie in volgorde zoals jij het typt.

The Game is juist populairder geworden door de beef met G-Unit, The Game staat níet hoger.. Vertel mij maar is hoe 1 rapper tegen 1 groot recordlabel hoger kan staan, ze hebben M.O.P. en Mobb Deep, die staan zoiezo al hoger. Geef mij 1 reden waarom 50 commercieel is, omdat hij 2 nummers over wijven en geld op z'n album heeft staan? Geef eens argumenten waarom dat commercieel is dan. Waarom vind je Game beter qua teksten? 50 heeft de meeste teksten op The Documentary geschreven en in (bijna) alle singles die hij uitbrengt rapt hij over de hood, lowriders, Bloods, Compton en zit te slijmen bij Dre. En hoe kun jij zeggen dat G-Unit niet de top is voor mij? Iedereen moet voor zichzelf weten hij goed vind, IK denk dus dat G-Unit boven de stripper staat. Jij zegt wel dat G-Unit niks runt, maar dankzij G-Unit was game niks, Dr.Dre kon niks met hem aan dus wou hij ook niks doen met Game, G-Unit heeft hem over genomen en The Documentary opgenomen. G-Unit runt hiphop samen met een paar andere labels, dat is gewoon zo en dat moet je toegeven want het is te zien aan de cijfertjes. Als je 50's muziek een beetje volgt (Wat gewoon bijna niet te missen is) weetje dat hij laatste tijd nogal veel aan mixtapes werkt en dus geen singles dropt, binnekort komt wel zijn nieuwe album. Een echt nummer van 50 wat ergens over gaat van de laatste tijd? Zie m'n vorige zin.. Wel een erg goede van Young Hot Rod (G-Unit lid) genaamd: Hiphop Is Alive.

*EDIT:

Cenman heeft gelijk, censuur verkloot hiphop gewoon, er mag niet eens gun, Crip of Blood gezegd worden. Dan zeggen ze: Na 12 uur hoor je de ongecensuureerde versie, kijk ik dan op tv, hoor ik nog steeds een vernaaide versie van How We Do. Ik bedoel maar, de jeugd van tegenwoordig wíl die scheldwoorden horen, waarom censureren? Niet omdat het slecht is voor de jeugd want de meeste hebben er schijt aan...

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Hip Hop is niet dood en dat gaat ook niet gebeuren.

en die discussie van G unit

dat hun ook niets meer zijn ..

oke veel hoogtepunten waren er niet in 2006

alleen album van Mobb Deep en Lloyd Banks maar geen echte krakers bij veel mensen. ( vooor mij wel )

Maar het kwam vooral door The Game en zijn g unot dat ze in 2006 niet goed op gang waren.

Al dat gezeur met hun enzo. Maar 50 cent heeft ook gezegt dat 2007 zijn jaar wordt. en dat ga ik zeker geloven.

Want Get Buck van Young Buck kom in eind maart uit en 50's nieuwe album.

G-Unit is al lang niet meer populair door de beef met The Game, dus dat ze momenteel de populairste HipHop groep zijn is niet waar. Ze staan misschien hoog in de hiphop game, maar The Game staat momenteel hoger. Maar The Game is niet commercieel, zeker niet zo commercieel als 50 Cent ofzo. Tuurlijk hij heeft wel een paar clips enzo, daar heb je gelijk in. Maar ik bedoel maar, hij is gewoon bijna niet commercieel, misschien op een paar kleine dingetjes na natuurlijk. Maar dat is bij elke rapper zoals jij al zegt. Maar The Game zijn rap gaat gewoon ergens over. G-Unit en 50 Cent vind ik op mixtape's wel gaan ja...Maar The Game blijft veel beter qua teksten. Zijn rap gaat ergens over, over de tijd dat ie Blood was, en over Compton enzo. En ik stond niet te bouncen op In Da Club, dat kan jij ook niet weten. G-Unit is ook niet de top, dat weet je net zo goed als ik. Ze runnen ook niks, de laatste tijd zijn steeds meer rappers tegen ze. Ze zijn ook erg gehaat zoals jij al zegt, dus dan run je niet veel. The Game is eigenlijk alleen écht gehaat bij G-Unit en 50 Cent. Mijn punt is gewoon dat die commerciele rap zoals In Da Club Rap gewoon verkloot. En The Game verkloot rap niet, omdat ie niet commerciel is. Noem jij maar es een goed nummer van 50 Cent, wat écht ergens over gaat van de laatste tijd.

@ Da Phoenix, ja Ridin' is gewoon een klotenummer, dat Chamillionaire verkloot. En het maakt mij niet uit of ie doorbreekt of niet bij het grote publiek, zo wordt ie bekend bij die top40 luisteraars. Daar kan je niet trots op zijn. En waarom komen jullie praten dat ik nummers als In Da Club en PIMP Remix 'te gek' vond, en dat ik erop stond te bouncen...Dat is helemaal niet zo, ik haat zo'n nummers. En door Outta Control had ik geen zin om te chillen. Zeg geen dingen waar je niks van weet.

G unit, Haters???

zeker niet The Game Maakt alle disses tegen Gunit dat doen hun niet.

en 50 over zijn Gangsterleven?? dat doen alle Gangsterrappers : The Game Lil Wayne Lil John

en 50 cent ! ze heten niets voor niets 'gangsterrappers'

oke het is goed als je niet van Gunit hooudt, maar steeds meer mensen geven de schuld van alles aan G unit en dat is niet zo. G unit wordt gwn weer steeds populairder door meer mensen in die crew. 12 mensen alweer.

dat is begonnen met 3 mensen. en ze kunnen allemaal rappen

--------------------

Bewerkt: door gunit-gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Hip-Hop is niet dood. De dingen in de Hip-Hop zijn gewoon aan het veranderen. Vroeger was Hip-Hop iets voor in de underground scene. Later kwam de Hip-Hop echt opzetten. De Hip-Hop van toen had een boodschap en was niet echt gericht op de commercie. Na veel jaren is er een trend ontstaan die nu echt naar voren komt. De commercie heerst nu in de Hip-Hop. Het gaat nu veel minder om de teksten en de beats, maar het gaat meer om de status en het geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er niet echt mee, rappers die te commercieel worden krijgen toch geen respect meer van de straat. Mij boeit het ook niet dat rappers na een tijdje vaak erg commercieel worden (kijk naar P. Diddy, vroeger rapte hij met Biggie Smalls, nu met Christina Aguilera :bonk: ), als een rapper slechte muziek gaat maken luister ik gewoon naar de cd's die hij daarvoor heeft gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...