profile Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Als ik in de driving shool ben voor Michelle is ze er soms niet.En als ze er is dan vecht ze met mij of een man die daar is.Ik vind dit vreemd.Denk dat dit aan riot licht.Maar hoe kan ik het verhelpen. Reageren
Cenzy Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Jammer , maar helaas. Een riot cheat kan je niet ongedaan maken Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 huh ik begrijp je niet .... gaat het nou over de Riot Cheat ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Als ik in de driving shool ben voor Michelle is ze er soms niet.En als ze er is dan vecht ze met mij of een man die daar is.Ik vind dit vreemd.Denk dat dit aan riot licht.Maar hoe kan ik het verhelpen. Ik kan hieruit opmaken dat je de RIOT cheat hebt gebruikt? Dan vrees ik helaas het ergste voor je. De RIOT cheat kun je namelijk helemaal niet meer uizetten, dat betekent dus dat je of een nieuwe game moet starten of je moet een savegame downloaden waarbij je net zo ver bent als nu. Overigens zag ik hier ook een topic met hetzelfde probleem. Het enige verschil tussen hem in dat topic en jou is dat hij geen RIOT cheat heeft gebruikt, en jij waarschijnlijk wel. (Dat geef je zelf aan.) Zoals ik al zei kan je een andere savegame downloaden. Uiteraad vindt je deze ook op het forum, voor V1 savegames check je dit topic, en voor V2 dit topic. Reageren
profile Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ja maar ik vraag me af hoe het komt dat ik Katie zhan wel heb.En die vocht eerst ook.Ik heb geprobeerd om de riot cheat te deactivede en het lukte.Ik heb nu alleen Katie en Denise alvast bedankie voor de hulp die je gaf Reageren
Kinzorro Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Wat is dan het nut van de Riot cheat? Wat doe deze dan? Ik heb hem al eens ingevoerd maar de hele stad gaat dan roken dat is toch niet echt lol? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Wat is dan het nut van de Riot cheat? Wat doe deze dan? Ik heb hem al eens ingevoerd maar de hele stad gaat dan roken dat is toch niet echt lol? Maar wat is sowieso het nut van een cheat. De RIOT cheat heeft niet zoveel nut, hij is misschien lollig voor sommige mensen. Als je deze invoert gaat de hele stad roken zoals je zelf al zegt, en gaat iedereen vechten met elkaar. Net zoals in het 'Return to Los Santos' gedeelte. Sommige mensen vinden het leuk, de anderen weer niet. Reageren
Bling Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Wat is dan het nut van de Riot cheat? Wat doe deze dan? Ik heb hem al eens ingevoerd maar de hele stad gaat dan roken dat is toch niet echt lol?De Riot-cheat zorgt er voor dat het een complete chaos wordt in de stad. Alle mensen zullen elkaar aanvallen en huizen beroven, etc. Een gelijkwaardig effect dus dat je krijgt nadat je de missie "Riot" voltooid hebt.Deze cheat kun je dus gebruiken voor de lol, maar heeft verder weinig positieve kanten. Er zit echter wel één heel groot nadeel aan deze cheat: Als je deze cheat gebruikt voordat je de missie "Madd Dogg" voltooid hebt, en de werking van deze cheat dus nog steeds aan de gang is, kun je deze missie niet voltooien. Madd Dogg zal gelijk na de cutscéne springen, met als gevolg de missie onhaalbaar geworden is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.