San andreas style Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb gekeken en hierover waren nog geen topics, daarom deze. Ik heb een probleem met deze 2 straat races omdat ze me steeds net niet lukken, ik hoop dat iemand op het forum(zal vast wel ) mij tips en hints kan geven voor deze 2 races. Mijn conlusie(volgens de regels) is dat ik deze 2 races moet halen voor de 100% en omdat ik nog maar 3% heb te gaan wil ik deze races zo snel mogelijk halen Groeten Reageren
spoeky Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Hier heb je een aantal tips: - rij rustig, geeft bij rechte stukken gas en rij rustig door de bochten. - Rij keihard bij de start zodat je iedereen heb ingehaald. - Je kan ook rustig beginnen, dus iedereen voor je laten. Ga er dan met gas achteraan. Vaak botsen de andere deelnemers tegen een andere auto of boom aan. Haal dan iedereen in. - Ga niet afremmen in de bochten. Gewoon iets minder gas nemen. Want als je remt, kan je gauw slippen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt . Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Vinewood Dit is een moeilijke race, omdat het parkoers door de heuvels slingert. Let erop dat je op de afdalingsstukken niet te hard gaat, anders blijft er niets van je wagen over. Freeway Deze race gaat in razendsnelle wagens door een erg interessant deel van de stad. De checkpoints zijn niet altijd even duidelijk, dus kijk goed op de kaart in het spel om er zeker van te zijn dat je de goede kant opgaat. Algemeen: -veel oefenen -een goede start -en weinig botsingen MVG MASTERMIND Bewerkt: 28 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
ruttie Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 en gewoon een snelle auto Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 en gewoon een snelle auto Je krijgt vanzelf een auto, je hebt niets te kiezen (ik kan namelijk uit jouw post opmaken dat je denkt dat er iets te kiezen valt, dat is dus niet zo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.