bruindebeer1 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 b]Missie(s): JIZZY Cheaten: nee Versie:1.0 Overig:.. Zou iemand de missie kunnen doen het lukt maar niet , ik snap niet waarom ik geblokt wordt dus aub blok me niet . Ik heb trouwens geen twee acounten
Advancegta Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Behaald: JizzyEr zijn geen cheats of mods gebruikt, ik heb weer gesaved bij de Doherty Garage waar jij ook het gesaved. Er zijn wat kogels verbruikt, wat van essentie was om deze missie tot een goed einde te brengen. Nog heel veel plezier met GTA San Andreas. Savegame: Bewerkt: 1 maart 2007 door Advancegta
bruindebeer1 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Behaald:JizzyEr zijn geen cheats of mods gebruikt, ik heb weer gesaved bij de Doherty Garage waar jij ook het gesaved. Er zijn wat kogels verbruikt, wat van essentie was om deze missie tot een goed einde te brengen. Nog heel veel plezier met GTA San Andreas. Savegame: Bedankt advanced gta , het is misschien laat maar herrieM ook bedankt dat je ook vroeger een paar missie's voor me deed sorry dat ik niet antwoord maar mijn account was toen geblokkeerd
Recommended Posts