Jump to content

huh

Volvo-Friesland

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wist ff niet waar ik het kwijt moest, maarree..

op de voorpagina van www.wikigta.nl staat:

Wist je dat...

Doanld Love Donald Love een kannibaal en necrofiel is?

Uuh nee dat wist ik niet.. en hoe komen ze erbij vroeg ik me af..

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
GTA Liberty City Stories

In Liberty City Stories is Donald Love weer van de partij. Hier zien we meer van zijn lugubere trekjes als necrofilie en kanibalisme. Hij stelt zich kandidaat als burgermeester voor Liberty City, en schakelt Toni Cipriani in om de concurentie de baas te worden. Helaas mislukt dit doordat zijn illegale methodes openbaar worden. Later geeft hij Toni de opdracht Avery Carrington, zijn vroegere leermeester, te vermoorden om zijn zakenimperium van GTA III mogelijk te maken.

Bron: Wikigta

Kannibalisme is het eten van leden van dezelfde soort, bijvoorbeeld mensen die mensen eten, of honden die honden eten.

Bron: Wikipedia

Necrofilie, Grieks: νεκρος lijk of dode, is een voorkeur voor geslachtsgemeenschap met een lijk.

Bron: Wikipedia

Zo wat informatie voorals je niet snapte :bier:

Maar hoe ze eraan zijn gekomen dat weet ik niet :N

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:

Je vraag gaat over WikiGTA, dus bij deze naar het juiste forum verplaatst. Het mooie van WikiGTA is dat veel onderwerpen doorlinken naar andere pagina's op de wiki. In de WJD die je noemt zie je dat de naam 'Donald Love' een link is. Op de pagina daarachter vind je meer info.

Geplaatst:

Beetje laat maar ik zou je even op dit Topic willen wijzen. Hier wordt alles nog eens duidelijk uitgelegd en ook nog een paar screens waarop je hem ziet eten van een romp. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...