Jump to content

gekke mensen

Recommended Posts

Geplaatst:

er plegen mensen zelf moor in de derde stad ik stuur zometeen de plaats op de kaart

:)

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• easter egg

14

• Lennert

7

• BrokenTable

4

• Sasuke

4

Geplaatst:

GTAspeler heeft gelijk.

En duurt dat zolang om een kaart hier te zetten :D

Volgens mij doet easter egg dit voor gewoon veel berichten te hebben

Geplaatst:

Ja er zitten easter eggs in het spel.

Kijk op de walkthrough, kies dan easter eggs en dan krijg je de easter eggs te zien die al bewezen zijn.

Geplaatst:

doe maar gewoon hier op et forum poste ziet iedreeen ze

en als da nie lukt stuur je ze naar Joriz

Geplaatst:

ja het is waar ...ik heb het zelf 2 keer gezien (in los santos)

maar een plaatje maken van iemand die zelfmoord heeft gepleegd is niet echt een bewijs.

ik kan ook door los santos lopen, iemand door zijn kop schieten en zeggen dat hij net zelfmoord heeft gepleegd.

je zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken....maarja wanneer weetje wanneer iemand gaat springen...that's the question

Geplaatst:
ja het is waar ...ik heb het zelf 2 keer gezien (in los santos)

maar een plaatje maken van iemand die zelfmoord heeft gepleegd is niet echt een bewijs.

ik kan ook door los santos lopen, iemand door zijn kop schieten en zeggen dat hij net zelfmoord heeft gepleegd.

je zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken....maarja wanneer weetje wanneer iemand gaat springen...that's the question

nee het is de plek dat heb ik op een foto de plek op de kaart waar dat gebeurt die wil ik erop zetten zodat iedereen dat kan zien.

Geplaatst:

ow je ziet ze wel snel vallen als je de met een auto ofzo aan komt je ziet 2 keer snel achter elkaar en daarna nie meer dan meot je ff weg rijden en dan weer na de plek dan gebuert het.

Geplaatst:

1) Upload de foto op www.imgeshack.us

2) Kopieer de link die je krijgt incl. de IMG-tags.

3) Paste de IMG-code hier..

Easy as dell..

Geplaatst:
door niet dubbel te posten....stuur de foto naar mij toe.

en hoie moet ik die foto naar jou sturen ik kopieer hem maar dan doet die niet plakken als ik dat na naar jou wil sturen :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...