easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 er plegen mensen zelf moor in de derde stad ik stuur zometeen de plaats op de kaart
Lennert Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 GTAspeler heeft gelijk. En duurt dat zolang om een kaart hier te zetten Volgens mij doet easter egg dit voor gewoon veel berichten te hebben
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 zittene r easter eggs in het spel zo ja welke en waar?
Lennert Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Ja er zitten easter eggs in het spel. Kijk op de walkthrough, kies dan easter eggs en dan krijg je de easter eggs te zien die al bewezen zijn.
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 aan wie moet ik die foto sturen dah ?
henk_jan Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 doe maar gewoon hier op et forum poste ziet iedreeen ze en als da nie lukt stuur je ze naar Joriz
The Godfather Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 ja het is waar ...ik heb het zelf 2 keer gezien (in los santos) maar een plaatje maken van iemand die zelfmoord heeft gepleegd is niet echt een bewijs. ik kan ook door los santos lopen, iemand door zijn kop schieten en zeggen dat hij net zelfmoord heeft gepleegd. je zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken....maarja wanneer weetje wanneer iemand gaat springen...that's the question
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 ik wil niet zueren maar ik moet weten hoe ik dat doe.
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 ja het is waar ...ik heb het zelf 2 keer gezien (in los santos)maar een plaatje maken van iemand die zelfmoord heeft gepleegd is niet echt een bewijs. ik kan ook door los santos lopen, iemand door zijn kop schieten en zeggen dat hij net zelfmoord heeft gepleegd. je zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken....maarja wanneer weetje wanneer iemand gaat springen...that's the question nee het is de plek dat heb ik op een foto de plek op de kaart waar dat gebeurt die wil ik erop zetten zodat iedereen dat kan zien.
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 ow je ziet ze wel snel vallen als je de met een auto ofzo aan komt je ziet 2 keer snel achter elkaar en daarna nie meer dan meot je ff weg rijden en dan weer na de plek dan gebuert het.
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 hoe zet je hier nu een foto op de site ???
The Godfather Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 door niet dubbel te posten....stuur de foto naar mij toe.
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 1) Upload de foto op www.imgeshack.us 2) Kopieer de link die je krijgt incl. de IMG-tags. 3) Paste de IMG-code hier.. Easy as dell..
easter egg Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 door niet dubbel te posten....stuur de foto naar mij toe. en hoie moet ik die foto naar jou sturen ik kopieer hem maar dan doet die niet plakken als ik dat na naar jou wil sturen
Recommended Posts