Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Add zijn MSN, doe verzenden, zoek wat in je documenten en vind je foto/film.. Dan zet hij het wel hier..
BrokenTable Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Onderstaand stukje gevonden over de springende mensen: Civilian Lemmings Go to the gym in Las Venturas, and through the bomb garage next to it. Stand in that alley and look at the building across the street to your right -- and you'll see people jumping and walking off the roof. It will only happen if you stand in that alley and watch it from there. It's pretty much a Lemmings Easter Egg since Rockstar North made Lemmings (the company was known as DMA then)
easter egg Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 hier is de kaart. http://img27.exs.cx/img27/6989/naamloos93.jpg
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Juist... lekker duidelijk plaatje weer :blink: *Om maar even off topic mijn mening te geven, Ik vind Jou "Easter Egg" maar een behoorlijke post booster. Ik neem maar gewoon aan dat je niet weet hoe een forum werkt en dus niet uit je doppe kijkt en een EDIT button op merkt naast jou eigen berichten...* Hoe dan ook, Bewijs? Want volgens mij wilt hij aantonen dat een Easter Egg is:) Bewijs zoals foto's en/of filmpjes zouden erg handig zijn..
-Richard- Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 hier is de kaart. http://img27.exs.cx/img27/6989/naamloos93.jpg Dat is tog in 'the emerald isle' in LV ? Ik ga straks ff kijken.
easter egg Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2004 hier is de kaart. http://img27.exs.cx/img27/6989/naamloos93.jpg Dat is tog in 'the emerald isle' in LV ? Ik ga straks ff kijken. ja in las vegas ze vallen niet altijd meestal als je er met een auto aan komt uitstapt valt er 1 naar beneden. het is wel waar ik leen wel van iemand een digitale foto toestel.
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Kan het eigenlijk niet gewoon een bug zijn? In Vice City, als je 2 sterren had en je vanaf Sunshine auto's richting de haven reed, kwam er een politie auto van het dak van de Pay 'n Spray die daar in de haven zit.
easter egg Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Kan het eigenlijk niet gewoon een bug zijn? In Vice City, als je 2 sterren had en je vanaf Sunshine auto's richting de haven reed, kwam er een politie auto van het dak van de Pay 'n Spray die daar in de haven zit. zoon hoog gebouw is het niet. maar je ziet ze wel getoverd (zeg maar)op het dak tevoorschijn komen. ik denk geen bug gewoon mensen die dood willen snappie.
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Hier zijn enkele foto's. Wel niet zo duidelijk. Bewerkt: 27 november 2004 door Lennert
victor88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 wow die sporen niet en dan loopt de helft nog gewoon door
easter egg Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 wow die sporen niet en dan loopt de helft nog gewoon door het is wel vet om te zien. maar soms zijn ze geen eens dood dat is wel raar. ik heb soms ook wel eens dan springt iemand voor de auto. en slip ik weg dat is wel iritant het vaakste een politie en dan heb ik ze weer achter mij aan. <_<
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 wow die sporen niet en dan loopt de helft nog gewoon door het is wel vet om te zien. maar soms zijn ze geen eens dood dat is wel raar. ik heb soms ook wel eens dan springt iemand voor de auto. en slip ik weg dat is wel iritant het vaakste een politie en dan heb ik ze weer achter mij aan. <_< Bij mij vallen die mannetjes meestal dood, anders gaan die gewoon verder
GTA 0wn3r Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Muhahaha !! OKee dan Leuke mensjes
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ik had ergens iets gelezen dat als je naar de driving school gaat en dat wijf er is dan zie je dat ze met iemand praat. let goed op hoe ze er uit ziet. als je aan de achterkant er uit gaat en het dakje op gaat valt dat wijf naar beneden op de een of andere manier :blink:
easter egg Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ik had ergens iets gelezen dat als je naar de driving school gaat en dat wijf er is dan zie je dat ze met iemand praat. let goed op hoe ze er uit ziet. als je aan de achterkant er uit gaat en het dakje op gaat valt dat wijf naar beneden op de een of andere manier :blink: bedoel je gewoon rij school met auto s ???? ik denk dat die ook zelfmoord pleegd dan.
Recommended Posts