Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) (Nith @ Nov 28 2004, 03:57 PM)ik had ergens iets gelezen dat als je naar de driving school gaat en dat wijf er is dan zie je dat ze met iemand praat. let goed op hoe ze er uit ziet. als je aan de achterkant er uit gaat en het dakje op gaat valt dat wijf naar beneden op de een of andere manier Dan ga ik zo dadelijk eens kijken, spijtig dat dat dak niet zo hoog is Bewerkt: 28 november 2004 door Lennert
Sasuke Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb het ook gezien, maar denk wel dat het gewoon een ''BuG'' is..
easter egg Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 het einige wat ik had toen ik daar binnen kwam vroeg zoon wijf van ja wil je met me heb ik ja gezegt en nu heb ik weer een vriendin de bij khad er al 4.
Pablo Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 in SF heb ik gezien dat een mannetje zo maar in het niets tegen een politie op moter begon in te slaan, met gevolg dat die agent afstapte en hem dood schoot is dit ook zelfmoord volgens mij wel
Lennert Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 in SF heb ik gezien dat een mannetje zo maar in het niets tegen een politie op moter begon in te slaan, met gevolg dat die agent afstapte en hem dood schoot is dit ook zelfmoord volgens mij wel Volgens mij is dit geen zelfmoord, het is gewoon een hooligan die op die politie man sloeg. Maar dit heb ik nog niet gezien in SA, dat zo maar een mannetje op een politie slaat.
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 ik heb ook mensen gezien die kei hard aan kwamen rennenen tegen een lantaarnpaal knalden, dat het bloed eraf spatte. was in calton heights of downtown in sf.
Lennert Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Ik ga dan maar eens kijken in Downtown, ik wil die mannetjes wel eens zien
De Gta Master Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 je ziet polities in autos achtervolgen warom dan ook niet op straat (ook zo vaak) dus egt byzonder is deze topic niet egt
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Mensen springen ook vanaf een telefoonpaal (bij de Chucking Bell ten noorden van The Jonhson House) (ook deze via een tip van Desperado te weten gekomen) jumping.zip
Sasuke Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Mensen springen ook vanaf een telefoonpaal (bij de Chucking Bell ten noorden van The Jonhson House)(ook deze via een tip van Desperado te weten gekomen) Had ik ook al een tijd gevonden...
CelicaVB Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ze lopen ook van een gebouw af in het noorden van Las Venturas, ik heb het niet zelf ontdekt maar gelezen in een FAQ (ps2.ign.com). Ik heb het wel al geprobeerd en het klopt. ---[Falling Peds] --- Description: Head to the gym in the northern area of Las Venturas. Go into the nearby alley, and stand right behind the back of the bomb shop. Stand behind the wall in the alley, and look at the building in the north-east direction. The peds spawn on the top of the building, and you can see them walk off and fall to the street. You can run up to the building once you've seen a ped spawn, but you can't stand under the building and wait for them to fall on top of you. Peds only spawn when they're a certain distance away from you, so stay in the alley and watch the falling peds from there. The ped can be seen in the picture, on the front side of the building directly in front of where CJ is looking. Note: Some people have been emailing me saying this is actually some sort of Lemmings Easter Egg. However, to me it seems such an arbitrary place, and performs more like a glitch than an easter egg. Think what you'd like though.Picture: http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/f.../fallingped.jpg Found by: Nightcom
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Ze lopen ook van een gebouw af in het noorden van Las Venturas, ik heb het niet zelf ontdekt maar gelezen in een FAQ (ps2.ign.com). Ik heb het wel al geprobeerd en het klopt. Daar gaat het hele topic al over (sterker nog: daar ging de eerste post al over :-) )
CelicaVB Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 sorry hoor, ik zeg al niks meer... <_< het is ook nooit goed...
Trax Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 sorry hoor, ik zeg al niks meer... <_< het is ook nooit goed... Als je even doorleest hoef je niet zo lomp te reageren :rolleyes:
denracer Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 bij mij springen steeds van die gekken van fietsjes af en vliegen dan voor de auto en ik heb ook al een stuk of 3 keer gehad dat zo'n debiel kereltje voor de trien ging staan en dan zo met de handen omhood heel weerd <_<
Recommended Posts