Jump to content

Kan niet meer spelen

PowerPats

Recommended Posts

Ik heb een probleem als ik gta vice city opstart en bij het hoofdmenu ben

reageert mijn muis niet meer.Hij beweegt nog wel maar het reageert niet meer als ik op iets klik.

Met het toetsenbord lukt het nog wel maar als ik dan een savegame aan het loaden ben loopt dat

loadbalkje maar tot de helft en dan loopt het vast. Ik heb het spel al diverse keren

opnieuw geinstalleert , Ik weet echt niet wat ik verder moet doen mischien komt het door

een savegame die ik gedownload heb want die deed het nog wel 2 dagen maar daarna kwam dit probleem.

Als iemand nog suggesties heeft ik hoor het graag.

PS: Mijn excuses als dit in het foute topic/forum is

>>> Door GTA-Sheep: Bericht staat pima hier hoor :Y<<<

Delen op andere websites

Ik heb een probleem als ik gta vice city opstart en bij het hoofdmenu ben

reageert mijn muis niet meer.Hij beweegt nog wel maar het reageert niet meer als ik op iets klik.

Met het toetsenbord lukt het nog wel maar als ik dan een savegame aan het loaden ben loopt dat

loadbalkje maar tot de helft en dan loopt het vast. Ik heb het spel al diverse keren

opnieuw geinstalleert , Ik weet echt niet wat ik verder moet doen mischien komt het door

een savegame die ik gedownload heb want die deed het nog wel 2 dagen maar daarna kwam dit probleem.

Als iemand nog suggesties heeft ik hoor het graag.

PS: Mijn excuses als dit in het foute topic/forum is

Je kan de muis wel bewegen, maar hij reageert niet als je ergens op klikt. Dit probleem heb ik ook vaak, want dat komt omdat ik een draadloze muis heb. Meestal los ik dit op door even flink met mijn muis te gaan schudden. Wellicht dat je ook een draadloze muis hebt?

En dan over de savegame; hoor je ook een geluidje als de savegame vast slaat? Daar moet je eens goed naar luisteren. Als een savegame op de helft vast slaat dan is er wat mee aan de hand. Heb je mods gebruikt, dan kan dit een oorzaak zijn. Niet alle modifcaties ondersteunen een savegame namelijk. Een andere optie kan zijn dat de savegame zelf gewoon niet goed is. Probeer eens andere andere savegame, om uit te vissen of het probleem nou bij de ene savegame ligt.

Delen op andere websites

Oke bedankt voor je hulp mischien ligt het inderdaad aan mijn draadloze muis

ik probeer alles wat jij zei even uit.

Edit: Helaas doet hij het nog steeds niet ,

Ik had hem voor de zekerheid nog een keer normaal opgestart toen deed ie het wel.

Maar toen ik het nog een keer probeerde met een andere savegame liep hij helaas weer vast.

Aan de mods kan het niet liggen want ik heb er geen gedownload.

Maarja het is wel lastig dat ik geen gta kan spelen.

Bewerkt: door powerpats
Delen op andere websites

Klinkt raar,

Probeer és je spel helemaal opnieuw te installeren. En verwijder wel je savegames maar maak dan wel backups ervan!

Je savegames liggen in je documenten bij GTA Vice City User Files.

Bewerkt: door Gangsta
Delen op andere websites

Dit is best wel raar ik had het net gewoon normaal opgestart zoals ik het vroeger altijd deed

en nu doet hij het weer gewoon. Dus ik denk dat mijn probleem is opgelost.

Iedereen bedankt voor jullie hulp.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...