Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 (bewerkt) Ik heb een easter egge gevonden tenminste een easter egg een interesant iets innageval het is een grot met beeldmateriaal en al! Klik HierKlik HierG] Klik Hier DIt is de map waar je de grot vind! Bewerkt: 24 november 2004 door petersmurfje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Waar is die grot ergens?? En kan je in die grot gaan?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 kun je even een duidelijke beschrijving geven van waar die grot is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Het zijn best grote plaatjes he? Maar waar kunnen we die grot vinden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 (bewerkt) Hij staat nou bij het eerste bericht Ik heb een easter egge gevonden tenminste een easter egg een interesant iets innageval het is een grot met beeldmateriaal en al! Klik HierKlik HierG] Klik Hier DIt is de map waar je de grot vind! Bewerkt: 24 november 2004 door petersmurfje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 ben je er weleens ingegaan miss woont bigfoot er wel? kijk eventjes en post het hier want ik ben nu wel benieuwd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ben je er al naar binnen geweest? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 (bewerkt) Zo bijzonder is het niet je kan er alleen door heen rijden en dan kom je er aan de andere kant weer uit een sorrt grot en in het midden van de grot zit een politie ster zodat de politie weggaat! Bewerkt: 24 november 2004 door petersmurfje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 oh jammer ik haqd grotere verwachtingen maar maakt niet uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Ja ik on het ook niet weten het is toch een easter egg! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 ja goed gevonden, jammer dat ik nog niet in lv kan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 meer een binnenweg dan een easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Alsnog, goed gevonden ! :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 meer een binnenweg dan een easter egg Ja oke maar ik wist niet wat het was ja ziet er roodachtig uit van binnen en beetje vaag enzovoort dus ja ik dacht bij me eigen ja ik post het maar gewoon (niet om me postst om hoog te krikken) maar dan weet jullie dat ook! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 meer een binnenweg dan een easter egg Ja oke maar ik wist niet wat het was ja ziet er roodachtig uit van binnen en beetje vaag enzovoort dus ja ik dacht bij me eigen ja ik post het maar gewoon (niet om me postst om hoog te krikken) maar dan weet jullie dat ook! Kan je wat binnen-foto's maken ? Want ik wil wel eens zien wat jij ''vaag'' vind .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts