Jump to content

Grot

Recommended Posts

Geplaatst:

pfff niks de easter egg aan het is gewoon een tunnel die onder de grond loopt , wat een easter egg zeg <_<

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pete-R

6

• Sasuke

3

• -Richard-

3

• alex

3

Geplaatst:

Het zou een easter egg zijn als je er wat byzondeers zag maar zo policie steretje is niet egt zo geweldig :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry hoor als een een af andere noob een topic maakt over binladen dat die op de mount chiliad rent oke. Ik dacht dit is wel een leuke easter egg! Zag jij in gta 1,2,3,vice een grot? NEE Ik dacht dit is best wel leuk te weten en een soort van easter egg! Maar bedankt voor het leuke commentaar he CJ-SA en De Gta Master maar nu weer back on topic en gewoon over het onderwerp verdergaan en niet over dit gedoe van ons.

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:
pfff niks de easter egg aan het is gewoon een tunnel die onder de grond loopt , wat een easter egg zeg <_<

nou, dan is het tog geen easter egg. Wat maakt dat nou uit? ik had die grot nog niet ondekt! En vond het wel leuk om te weten. <_<

Geplaatst:
pfff niks de easter egg aan het is gewoon een tunnel die onder de grond loopt , wat een easter egg zeg  <_<

nou, dan is het tog geen easter egg. Wat maakt dat nou uit? ik had die grot nog niet ondekt! En vond het wel leuk om te weten. <_<

Jemig.. Hij vind iig nog wat.. Ik vind dat dit ook een cool geheimpje is van rockstar ( ondanks die police-bribe )..-_-

• 7 maanden later...
Geplaatst:

kun je een kaart met een kleiner stipje dr op zette ik snap nie waar die grot is hoor srry

Geplaatst:

waarom haal je IEDERE keer een oud topic naarboven!!! Laat alle topics uit 2004 rusten!!! <_< :angry: kijk de volgende keer naar de datum...

Geplaatst:

Hier is een pic ervan.

Er is niks in die grot te vinden. :rolleyes:

Geplaatst:

jawel er is een kleine interessante dingetje daar in de grot te vinden :rolleyes:

een politiebribe zoals hier al vermeld staat :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...