Jump to content

welke mods moet je nou egt hebbe?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta sa eindelijk voor d pc :dans:

maar welke mods zijn nouw egt handig om te hebbe?

ik heb al SAMI en IMGTOOL2.0 en ik weet ook hoe z werke heb v2 gepatcht dus dat moet goed komen!

ik had wel iets gehoord over een speethometer ofsow en iets met je radar???

Geplaatst:

er zijn heel veel mods. maar uhh......

kan ik die img tool van jou kopieeren :puh: hij moet dan wel voor VC of LCS zijn :tu:

tnx

Geplaatst: (bewerkt)

Klik hier voor de Speed-O-Meter en hier voor de 'mooie' radar. Voor een TUT over IMG Tool klik hier.

Ik denk dat je hier wel wat mee kan :).

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
er zijn heel veel mods. maar uhh......

kan ik die img tool van jou kopieeren :puh: hij moet dan wel voor VC of LCS zijn :tu:

tnx

j kan d img tool in de dload database va gtaforum.nl vinde

Geplaatst:
Klik hier voor de Speed-O-Meter en hier voor de 'mooie' radar.

Voor een TUT over IMG Tool klik hier.

Ik denk dat je hier wel wat mee kan :) .

VWO-er

thnx :klap:

heb je nog meer die je egt kan gebruiken :eten:

Geplaatst:
Aan Mods?

Kijk daarvoor even op GTAGarage.com, GTAGaming.com, GTAInside.com of gta-downloads.com/(Deze is tijdelijk offline). Dat zijn grote Modsites.

VWO-er

okay thnx,

ik heb een paaar mods geinstald en daar zat main.scm bj dus had ik een niew game gestrart dat ging goed maar nu is mn vraag: as ik d oriiginele main.csm vervang heb ik dus die gemodde maar as ik em nog een x vervang is dan d eerste mod weer weg zoja kan ik dat vorkomen???

zonee jammerdan :clown:

Geplaatst:

Neen, je moet eerst een backup maken van de orginele main.csm en daarna kun je zoveel als je wil aanpassen aan de backupversie van de main.csm script. Als er dan toch iets fout gaat heb je nog altijd een propere main.csm script en kun je deze gewoon vervangen. :)

Grtz,

Kristof01

Geplaatst:
Aan Mods?

Kijk daarvoor even op GTAGarage.com, GTAGaming.com, GTAInside.com of gta-downloads.com/(Deze is tijdelijk offline). Dat zijn grote Modsites.

VWO-er

okay thnx,

ik heb een paaar mods geinstald en daar zat main.scm bj dus had ik een niew game gestrart dat ging goed maar nu is mn vraag: as ik d oriiginele main.csm vervang heb ik dus die gemodde maar as ik em nog een x vervang is dan d eerste mod weer weg zoja kan ik dat vorkomen???

zonee jammerdan :clown:

Dan is de eerste mod weer weg ja, maar ik raad je aan dit sowieso niet te doen aangezien je kans hebt dat er kleine deeltjes van een eventuele andere mod kunnen blijven. Even een klein voorbeeld; ik moet voor een mod dus de 'Main.scm' vervangen, en 'cardmods_dat'. Ik download een nieuwe mod waarbij ik de 'Main.scm' wederom moet overschrijden. Maar, dan blijft er altijd nog een gedeelte van de andere mod over in dat andere bestamd. Wat ik met dit voorbeeld wil vertellen is dat je altijd back-up's moet maken. En dat het gewoon het beste is één mod per keer te nemen die de 'Main.scm' vervangt. Anders kan je natuurlijk ook altijd nog een modpack nemen, met meerdere mods.

Geplaatst:

Er is nog eén goede mod site die jullie vergeten zijn: JVT Design. Er is wel niet zó heel veel keus, maar het zijn wel mooie auto's. Op die site kun je trouwens deze mod downloaden. Een echte aanrader. Op het scherm aan de passagierskant, staat er GTA op het scherm. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...