alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 hoe heb iik mijn flight skill upgegraded nou stap in een vliegtuig ga op je hoogst vliegen det dan iets zwaars op je controller (alleen op het kruisje) laat het vliegtuig heel de tijd een kant op vliegen en wacht een halfuurtje ga ff eten ofzoals je terugkomt is het vol het vliegtuig gaat automatish een klein beetje omhoog en als het vliegtuig te hoog is gaat het vanzelf een beetje naar beneden maar dan gaat het toch weer omhoog TIP: doe het met de shamal Reageren
Zoltrix Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Komt er geen soort van "rand" na een tijdje? Vlieg je er dan niet tegen? :unsure: Reageren
Erulezz Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Ja dat denk ik ook , ben er nu ook mee bezig Reageren
alex Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2004 nee er komt geen rand je map wordt telkens verkleint en na 2x verkleinen stopt ie met verkleinen maar de terugweg duurt ook weer een halfuur dus laat je maar verdrinken Reageren
Zoltrix Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 LoL Even een uurtje gaan vliegen... Maar is iderdaad wel goed voor je skilz, ga het zo eens uitproberen! Reageren
Redbullcola Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 je vliegt een rondje.... Reageren
Sasuke Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Hoe groot is dat hele level wel niet.. Ik zat zo'n 15 min. te vliegen en de map werd maar groter en groter en kwam geen eind aan.. Reageren
volvoboy Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Als ik 10 min met een hydra vlieg en scherpebochten en loopings doe gaat hij ook heel snel vol hoor en het is nog leuk ook. Reageren
Joker Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Nou leuk hoor Ik vlieg lekker zelf en bij de vliegschool gaat hij ook heel makkelijk omhoog Reageren
victor88 Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 je moet gewoon veel met dat stunt vliegtuigje vliegen die je krijgt bij vliegschool als je alles zilver hebt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 of je pakt een Hunter/Hydra en je gaat een beetje rond vliegen en je schiet alles kapot wat je ziet. (het is ook leuk nog, en je skills gaan er door omhoog). Reageren
Puke Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 hoe heb iik mijn flight skill upgegradednou stap in een vliegtuig ga op je hoogst vliegen det dan iets zwaars op je controller (alleen op het kruisje) laat het vliegtuig heel de tijd een kant op vliegen en wacht een halfuurtje ga ff eten ofzoals je terugkomt is het vol het vliegtuig gaat automatish een klein beetje omhoog en als het vliegtuig te hoog is gaat het vanzelf een beetje naar beneden maar dan gaat het toch weer omhoog TIP: doe het met de shamal TIP: doe dit niet tijdens dat je gang wars kunt doen, door een of andere glitch kunnen de terretories nl helemaal vern**kt worden. Dan liggen ze over de hele map verspreid ineens. Ik heb het zelf niet meegemaakt maar kijk hier maar eens naar Reageren
CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Als ik 10 min met een hydra vlieg en scherpebochten en loopings doe gaat hij ook heel snel vol hoor en het is nog leuk ook. waar vin je een hydra ? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Als ik 10 min met een hydra vlieg en scherpebochten en loopings doe gaat hij ook heel snel vol hoor en het is nog leuk ook. waar vin je een hydra ? Op het vliegdekschip in SF, legerbasis van LV. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.