Vauxhall7 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik had een vraagje, Sommige huizen hebben een garage, anderen weer niet, Weet iemand hoeveel plekken er zijn voor auto's? Dan bedoel ik dus niet Garages, maar plekken in de garages. Is het ook zo dat als een garage 4 bobcats kan houden, dat er dan ook 4 FlatBads in kunnen? Of kunnen er dan maar 3 in (Ook al zou het feitelijk qua ruimte wel 4 in kunnen maar dat Rockstar dat zo niet zo heeft gedaan) [------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------] Welke Winkel raden jullie aan als ik: -Een Monddoekje -Een tjsa hoe noem je het een Rond petje/hoedje, Dat men soms in de zomer nog wel eens draagt, Hij is rond en word steeds groter, lol. If you know what i mean. In Amerika noemen we het: Sun Hat -Een legerbroek ofzo, van dat nylon achtige. -Sneakers Ik kan het spel momenteel niet spelen dusz... ========================================================================== Kan je ook ergens je boot opslaan? Ti's alweer een tijdje geleden, ik speelde namelijk meer met Landvoertuigen. Kan die ''packer'' ook echt iets vervoeren? Of is het net als in Vice City dat ie er dan gewoon af gaat. BF-Injection of Hotknife voor in de Desert? Welke Jeep raden jullie aan in de Desert, om mee te scheuren? Hij moet niet zo snel op zijn kant liggen, en een beetje HP is ook niet verkeert natuurlijk. Zo'n NRG-500 is een snelle motor, maar welke is een goede voor het scheuren in de woestijn?? Ik dacht namelijk zo: Een Benzine motor is snel, Een Diesel is Langzaam maar heeft meer trekkracht, dus eentje die ook de berg op komt zou wel handig zijn, Alvast bedankt voor de moeite, ik kan dit natuurlijk ook zelf allemaal uitvogelen maar ik kan het spel even niet spelen. ik moet wachten op de levering van mijn brander, want die zit op de boot van Amerika naar Nederland Ik had slimmer moeten zijn, ik had de brander bij de computer en het spel in de verhuisdoos moeten stoppen. Dit was het wel zo'n beetje.. Vauxhall7 aka Bas Bewerkt: 1 maart 2007 door Vauxhall7 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Een boel vragen dus ik beantwoord ze maar niet... Nee, grapje . Ik zal ze even een nummertje geven: 1. Kijk daarvoor even op WikiGTA --> GTA SA --> Savehouses. 2. Ze passen er misschien niet precies in maar je mag ze er wel in zetten. 3. Kleren: - Monddoekje --> Binco - ... - ... - ... 4. Zie bijlage: In-Game Screen: Kaartje: Daar zou een boot moeten blijven liggen... 5. Nee, in feite rollen ze er gewoon af maar je kan het proberen. Ik raad aan om de achterklep omhoog te doen met NumPad 8 en 2. 6. Ik zou gewoon de Rancher proberen. 7. Er is geen Benzine en Diesel in SA ... ... weet ik niet. VWO-er Bewerkt: 1 maart 2007 door VWO-er Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Zo'n NRG-500 is een snelle motor, maar welke is een goede voor het scheuren in de woestijn?? Ik dacht namelijk zo:Een Benzine motor is snel, Een Diesel is Langzaam maar heeft meer trekkracht, dus eentje die ook de berg op komt zou wel handig zijn, 7. Er is geen Benzine en Diesel in SA ...Om je met die vraag iets meer te helpen zal ik ook nog even antwoorden. Van benzinemotoren en dieselmotoren heb ik geen verstand, maar je hebt inderdaad gelijk dat de NRG-500 als snelste motor niet gelijk de beste motor is om in de woestijn mee te rijden. Daarvoor zou ik je de Sanchez aan willen rijden, aangezien die toch wel gemaakt is voor het offroad-rijden. De NRG-500 is snel en vooral handig voor op het asfalt, maar voor de woestijn kun je dus denk ik het beste de Sanchez nemen. Op WikiGTA vind je een kaartje met de vindplaatsen van de Sanchez: *KLIK*. Reageren
Vauxhall7 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Bedankt alvast, Die van die benzine en diesel weet ik ook wel, maar het was even een voorbeeldje, lol. Ik probeerde duidelijk te maken dat je met snelheid niet zo ver komt in de bergen/woestijn, ja, dan moet je een aanloop nemen, maar meer trekkracht is handiger, op asfalt ben je juist snelheid nodig, Ga je met een Oceanic de woestijn in of met een Huntley? Dan weet je het toch wel! Ze zijn allebei niet zo snel maar die huntley heeft meer PK! NandroDavis: Daarvoor zou ik je de Sanchez aan willen rijden Dus jij wilt mij aan rijden? Lekkere boel!! Bewerkt: 1 maart 2007 door Vauxhall7 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Een Monddoekje-Een tjsa hoe noem je het een Rond petje/hoedje, Dat men soms in de zomer nog wel eens draagt, Hij is rond en word steeds groter, lol. If you know what i mean. In Amerika noemen we het: Sun Hat -Een legerbroek ofzo, van dat nylon achtige. -Sneakers Monddoekje: Binco Sun Hat: ZIP Legerbroek: Binco Sneakers: Binco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.