Jump to content

downloads

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb een vraagje kan je by gta san andreas ook bijvoorbeeld een vetter car downloaden of een skin of een boor vliegtuig enz. kan je ook ergens iets downloaden om online te spelen???

Geplaatst: (bewerkt)
hey mensen ik heb een vraagje kan je by gta san andreas ook bijvoorbeeld een vetter car downloaden of een skin of een boor vliegtuig enz. kan je ook ergens iets downloaden om online te spelen???

1) Je hebt 2 'programma’s' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor 'Multi Theft Auto', en hier draait het vooral om het racen. Hier kan je bijvoorbeeld niet uitstappen en ook niet iedereen neerschieten. Bij 'San Andreas Multiplayer', zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen zoals het kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt, en wat je het meeste aanspreekt.

• Hier kan je SA-MP downloaden.
  • Hier kan je MTA downloaden.

2) Er zijn heel erg veel modsites, maar ik raad je aan de grootste sites te bezoeken. Ik denk dan aan; GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van modsites.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Er zijn ook nog 2 andere goede sites waar ik altijd mijn mods download. GTAGaming en thegtaplace Op deze sites heb je ook veel keuze uit mods. Op GTAGarage staan er geen screens bij. Bij deze sites weer wel. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...