Danosh Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 jow, weet iemand misschien een mod waarmee je als passagier in een auto kan stappen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 jow, weet iemand misschien een mod waarmee je als passagier in een auto kan stappen? is tie er wel? ik heb wel gezocht maar kon niks vinden miss niet goed genoeg gezocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Kan wel, dan moet je iemand zijn auto jatten, en als die em dan terug wil pakken in bij de pasagierszijde in laten stappen. Op het moment dat hij de deur opentrekt gaan rijden, dan heb je gratis pasagier :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik denk dat hij bedoelt dat je als Tommy ergens achterin een auto kan stappen... Ik heb dit verzoek wel 's vaker gehoord, maar nog nooit gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 k heb hem wel us gehad maar ik zou nie meer wetu waar ik hem vandaan had k zal us gaan kijku Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Lijkt me wel grappig, alleen houdt iedereen zich aan de regels, niemand rijdt te hard of door rood, niemand knalt tegen een ander op, ze stoppen nooit, heb ik tenminste nog nooit gezien, moet je iemand maar eens een hele poos gaan volgen, ze rijden heel sloom heel vice city door, maar doen niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.