Cenzy Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Hey , Voor Nederlands moeten we een boek lezen en daar 50 minuten over vertellen. We hadden dus besloten dat we een film gingen maken over dat boek. Iedereen had een opdracht en ik zei dat ik wel het filmpje ging maken en op Computer zetten enzo. Ik weet niet hoe je er zo beelden tussen krijgt. Bevoorbeeld dit << Klik Hier >> Op het einde komt er als ik me goed heriner " Made bij Bassietje26 , That's all " ofziet. Nu is mijn vraag van hoe doe je dat ? Als hier al een topic over bestaan , wil je aub dat topic dan hier posten ? Alvast bedankt Cenzy Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Hey , Voor Nederlands moeten we een boek lezen en daar 50 minuten over vertellen. We hadden dus besloten dat we een film gingen maken over dat boek. Iedereen had een opdracht en ik zei dat ik wel het filmpje ging maken en op Computer zetten enzo. Ik weet niet hoe je er zo beelden tussen krijgt. Bevoorbeeld dit << Klik Hier >> Op het einde komt er als ik me goed heriner " Made bij Bassietje26 , That's all " ofziet. Nu is mijn vraag van hoe doe je dat ? Als hier al een topic over bestaan , wil je aub dat topic dan hier posten ? Alvast bedankt Cenzy Dit kan gewoon met windows movie maker, zit standaard op XP SP2 (SP2 iig, eerdere versies weet ik niet). Als je er verder nog niet uitkomt horen wij het graag, of google je ff. Bewerkt: 1 maart 2007 door Mania-92 Reageren
Cenzy Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Hey , Voor Nederlands moeten we een boek lezen en daar 50 minuten over vertellen. We hadden dus besloten dat we een film gingen maken over dat boek. Iedereen had een opdracht en ik zei dat ik wel het filmpje ging maken en op Computer zetten enzo. Ik weet niet hoe je er zo beelden tussen krijgt. Bevoorbeeld dit << Klik Hier >> Op het einde komt er als ik me goed heriner " Made bij Bassietje26 , That's all " ofziet. Nu is mijn vraag van hoe doe je dat ? Als hier al een topic over bestaan , wil je aub dat topic dan hier posten ? Alvast bedankt Cenzy Dit kan gewoon met windows movie maker, zit standaard op XP SP2 (SP2 iig, eerdere versies weet ik niet). Als je er verder nog niet uitkomt horen wij het graag, of google je ff. Neen , ik kan er niet echt aan uit .. Reageren
Die-hard Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Neen , ik kan er niet echt aan uit .. Wat lukt er dan niet? Als je wilt kan ik wel een basis tutorial maken, zal voor wel wat mensen van pas komen. Reageren
Cenzy Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Neen , ik kan er niet echt aan uit .. Wat lukt er dan niet? Als je wilt kan ik wel een basis tutorial maken, zal voor wel wat mensen van pas komen. Jaa !! Zou je dat willen doen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.