Jump to content

internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al redelijk vaak last van het probleem dat het internet vastloopt. (reageert niet)

Bijv. als ik op google zit en afbeeldingen zoek loopt die regelmatig vast.

Weten jullie hier raad mee. :?

b.v.d. :cya:

Geplaatst:

Installeer de nieuwste updates (O.A. Internet explorer 7.0)

Je kunt ook proberen om je af te melden en weer aan te melden

Geplaatst:

Aangezien je 'Internet Explorer' vaak vastloopt kan je dit vermijden door een andere (gratis) browser te downloaden. Ik denk hierbij aan 'Opera', dit is tevens ook mijn favoriete browser. Om even dieper in te gaan op 'FireFox', FireFox maakt al vanaf de eerste Mozilla-browser verkeerd gebruik van het Memory-gebruik, daardoor loopt je Personal Computer veel langzamer en dat kan dan terug leiden tot 'Reageert Niet' venstertjes.

Indien je die 'Reageert Niet' venstertjes niet weg krijgt, kan je het proces genaamd 'iexplore.exe' verwijderen in de processen-lijst van je Personal Computer.

Kortom: Ik raad je aan om de gemakkelijke overgang naar 'Opera te maken ;)!

Geplaatst:
Aangezien je 'Internet Explorer' vaak vastloopt kan je dit vermijden door een andere (gratis) browser te downloaden. Ik denk hierbij aan 'Opera', dit is tevens ook mijn favoriete browser. Om even dieper in te gaan op 'FireFox', FireFox maakt al vanaf de eerste Mozilla-browser verkeerd gebruik van het Memory-gebruik, daardoor loopt je Personal Computer veel langzamer en dat kan dan terug leiden tot 'Reageert Niet' venstertjes.

Indien je die 'Reageert Niet' venstertjes niet weg krijgt, kan je het proces genaamd 'iexplore.exe' verwijderen in de processen-lijst van je Personal Computer.

Hé, dat is een goeie van opera. :Y:tu:

Maar daar heb ik dan wat vraagjes over:

1.Blijven je favorieten hetzelfde.

2.En als ik hem hebt gedownloaded doet die alles zelf of moet je hem weer in een mapje doen. :klap:

Geplaatst:

Hé, dat is een goeie van opera. :Y:tu:

Maar daar heb ik dan wat vraagjes over:

1.Blijven je favorieten hetzelfde.

2.En als ik hem hebt gedownloaded doet die alles zelf of moet je hem weer in een mapje doen. :klap:

Ik heb geen ervaring met Opera, maar wel met FireFox. Ik denk dat de vragen op dezelfde manier beantwoord kunnen worden (correct me if I'm wrong).

1. Nee, je favorieten die je bij IE hebt opgeslagen, staan in C:\Documents and Settings\naam\Favorieten. Een andere browser zet ze ergens anders (kan geen map bij FF vinden). IE blijft gewoon op je pc en dus blijven je favorieten ook gewoon op je pc.

2. Waarschijnlijk downloadt je eerst een installer. Zet die ergens neer en start hem. Gewoon de stappen volgen en waarschijnlijk wordt de browser in C:\Program Files\ gezet. Opstarten en als het goed is doet de browser het gewoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...