ikt Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Hey, ik ben bezig mijn GTA3 er niet zo grimmig uit te laten zien, en ik wil de originele reflectie vervangen met die van San Andreas. Maar ik weet niet in welke .txd hij zit. Iemand? Reageren
Sseb Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) de txd heet effectsPC.txd bij SA maar ik kan hem hier niet uploade jammer genoeg en als je zelf SA hebt is het geen probleem kopieren en plakken. hij staat niet in gta 3 imga maar onder de folder grass Bewerkt: 1 maart 2007 door Sseb Reageren
ikt Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Daar heb ik al in gekeken en niets, nada, geen reflectietextures. Alleen wolkjes, explosies, belletjes en blaadjes. En bij grass zit ook niets, daar zit alleen gras in wat de naam al doet vermoeden (ik heb een vaag vermoeden dat in Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic\vehicle.txd onder de naam vehicleenvmap128 valt, maar daar is geen alpha dinges. Bij GTA III wel. Bewerkt: 1 maart 2007 door ikt Reageren
Sseb Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Daar heb ik al in gekeken en niets, nada, geen reflectietextures. Alleen wolkjes, explosies, belletjes en blaadjes. En bij grass zit ook niets, daar zit alleen gras in wat de naam al doet vermoeden (ik heb een vaag vermoeden dat in Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic\vehicle.txd onder de naam vehicleenvmap128 valt, maar daar is geen alpha dinges. Bij GTA III wel. ik zij Onder grass daar staat effectsPC.txd dus niet in het foldertje map!~ maar dat doet het dus niet toch? en er is me iets niet duidelijk , wil je nou heel het spel opfleuren of alleen de voertuigen? Edit: ik heb zelf gekeken klopt inderdaad niet , nu weet ik het niet meer :O van de Reflecties van auto's in SA weet ik het wel dat is in Generic en dan Vehicle.txd 1e plaatje is de reflectie Bewerkt: 1 maart 2007 door Sseb Reageren
ikt Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Laat maar, ik ga zelf een plaatje zoeken Di9e van GTA SA is te klein. En te donker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.