Jump to content

kaart van busroute


sevaboy

Recommended Posts

wilt er iemand een kaartje van een bus route hier zetten of sturen via¨PB.

thnx sevaboy

Ps:ik heb de zoekfuctie doorzoekt!

nix gevonden :-(

ik heb op een site gevonden maar me pc vind daar altijd keyloggers gelukkig blokkeert hij dat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
De busroute staat na mijn weet niet op wikiGTA. Wel heb ik ff voor je gezocht op internet en de volgende route gevonden.

>"Klik"<

Mvg,

PTC

Heb je die ''route'' wel eens bekeken? het is geen route maar de hiddenpackage kaart! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De busroute staat na mijn weet niet op wikiGTA. Wel heb ik ff voor je gezocht op internet en de volgende route gevonden.

>"Klik"<

Mvg,

PTC

Heb je die ''route'' wel eens bekeken? het is geen route maar de hiddenpackage kaart! :bonk:

Die gele lijn op het rechter eiland is de busroute.;) De nummers zijn inderdaad de hidden packages. Maar je moet naar de gele lijn kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
De busroute staat na mijn weet niet op wikiGTA. Wel heb ik ff voor je gezocht op internet en de volgende route gevonden.

>"Klik"<

Mvg,

PTC

Heb je die ''route'' wel eens bekeken? het is geen route maar de hiddenpackage kaart! :bonk:

Die gele lijn op het rechter eiland is de busroute.;) De nummers zijn inderdaad de hidden packages. Maar je moet naar de gele lijn kijken.

Volgens mij is er ook een busroute op het andere eiland :? ik zie ze daar ook altijd rijden, bij Sunshine Auto's heb zje zelfs een bushalte, en op andere plekken ook :?

Link to comment
Delen op andere websites

Naar ik me meen te herinneren is er in de bijna drie jaar tijd dat ik er nu zit wel een keer een screen gepost met alleen beide busroutes erop, maar waar die is, geen idee. Er is dan wel een busroute, maar gewoon op geluk een bus tegenkomen en em dan pakken werkt beter. Dan nog iets, om em als geldverdienmiddel te gebruiken is echt het allerprimitiefste, met mensen neerslaan op straat verdien je nog meer. Je krijgt namelijk per ingestapte pasagier maar $5,- en je moet er enorm lang voor wachten. Voor één taxi-fare krijg je vaak al bijna 30 keer zo veel. En er zijn genoeg manieren die ongeveer duizend keer zo goed verdienen. Niet eens overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zit wat in, alleen verdient de taxi pas als je een halfuur met dezelfde taxi in dezelfde fare-optelling zit, elke vijfde klant geeft een bonus die 500 hoger is dan de vorige bonus bij een vijfde klant. Doe je de hele taxi-missie in één keer dan heb je dus al gauw zo'n 210.000 bij elkaar met alleen bonussen, ga je daarna nog overdreven ver door dan kan het extreem hoog uit gaan vallen, maar intussen ben je het dan ook wel een keertje zat. De beste manier om goed geld te verdienen aan het einde v/h spel is óf om de Dirtring in het stadion binnen 5 minuten te doen ($50.000), óf de lange race V.C. Endurance telkens te doen én te winnen ($40.000), óf om met een hunter of Rhino de vigilantemissie oneindig lang te gaan doen. Bijna alle andere manieren leveren stukken minder op, of duren véél te lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...