Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo'n telepost pijltje heet een enex. Deze dient, zoals je al wist, om te teleporteren. Dit kun je gewoon in de IPL doen.

enex

X1, Y1, Z1, ROT, F1, F2, C8, X2, Y2, Z2, ROT2, INT, MARK, "NAME" , I1, I2, Time_on, Time_off

end

XYZ1 - Coördinaten beginpositie

ROT - Draaihoek 1

F1 - X radius van de ingang

F2 - Y radius van de ingang

C8 - ?

XYZ2 - Coördinaten eindpositie

Rot2 - Draaihoek eindpositie in graden.

Int - Interior (0 of 1024)

Mark - Het type marker

Name - Naam van het interieur

I1, I2 - onbekende flags

Time On - Activeert deze marker op dit moment

Time Off - Deactiveert deze marker op dit moment

(Uit Wauzie's IPL tut.)

Dit zou voldoende uitleg moeten zijn.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt, maar had ik al een keer geprobeerd. Maar dat ding stond er niet. Ik weet niet wat ik bij radius in moet vullen!

EDIT: Wauzi's tut klopt niet! Ik ben erachter gekomen wat nou wel de code moet zijn! (Wauzi heeft sky vergeten, en nog een paar dingen)

X1, Y1, Z1, ROT, R1, R2, C8, X2, Y2, Z2, Rot2, Int, Mark, Name, Sky, I2, Time On, Time Off

XYZ1 - coordinaten voor de ingang van je teleport

ROT - ???

R1 - X radius van de ingang. Aanbevolen wordt om hem op 1.6 te zetten.

R2 - Y radius van de ingang. Aanbevolen wordt om deze op 0.696777 te zetten

C8 - Moet altijd op 8 blijven staan

XYZ2 - coordinaten waar je terecht komt, nadat je in de pijl bent gegaan

Rot2 - ???

Int - Interieur nummer. Gebruik 0 voor de normale hemel (waarin jij speelt) De andere is 1024.

Mark - Type marker. Een gele pijl is: 0

Name - Interieur naam. Je mag hier zelf wat invullen. Dit wordt gebruikt voor missiescripten in de SCM.

Sky - De lucht. (Zie hieronder voor een lijst)

I2 - Onbekend. Kan iets met het weer zijn.

Time On - De markeer wordt zichtbaar op dit tijdstip

Time Off - De markeer verdwijnt op dit tijdstip.

Sky Color en beschrijving:

0 blue sky

1 white fading to black

2 Black with yellow lights.

3 same as 1

4 same as 2

5 white fading to purple fading to black with yellow lights

6 white fading to black with yellow lights.

7 white fading to green fading to black with yellow light (probably clouds)

8 same as 6

9 same as 6

10 same as 2

11 Purple (gay) retarded shadows not much sight.

12 same as 6

13 same as 6

14 same as 7 only green is ocean blue

15 same as 6

16 same as 2.....

17 Nightly Mist

18 Blue fading yellow (sunrise i think)

19 Blue air with white clouds

20 darker blue air with lightblue clouds

21 Darker Blue air with white clouds

22 Orange with white clouds

23 Orange fading gray with orange clouds (weird)

24 this is red fading PURPLE with no seeing rang that you can't even see yourself

25 Dark Purple to grey with nice sun reflection

27 same as 19

28 the best one: big sun white clouds and blue air

29 Blue air white clouds HUGE SUN

30 Orange with dark orange clouds

Overgenomen van gtaforums.com

Ik heb het getest, het werkt echt!

EX: 2317.82, -1026.75, 1049.21, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24

EDIT - EDIT: Ik heb het nu voor de helft begrepen. Maar hoe zit het nu als ik naar boven wil spawnen. Dat als ik bijv. die pijl bij een gebouw zet, dat je dan bovenaan komt (Helicopter landplaats)

En hoe kan ik nou mijn interieur ingame zetten?

Bewerkt: door Apple-Mac
  • 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

nou heb ik het zelf geprobeerd maar..hij doet het niet als ik er instap doet hij niks.. deze leid niet laar een indicator maar een verplaatsing op het gebouw

enex
-303.2889, -320.0526, 0.6800, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24
392.231171, -1624.160400, 22.635000, 0, 1.6, 0.696777, 8, 385.431000, -1628.908813, 0.382000, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24
end

Bewerkt: door GtaLoverBoy
Geplaatst:
EDIT - EDIT: Ik heb het nu voor de helft begrepen. Maar hoe zit het nu als ik naar boven wil spawnen. Dat als ik bijv. die pijl bij een gebouw zet, dat je dan bovenaan komt (Helicopter landplaats)

Dit doe je, neem ik aan, door de Z2-coördinaat te verhogen.

Geplaatst:
EDIT - EDIT: Ik heb het nu voor de helft begrepen. Maar hoe zit het nu als ik naar boven wil spawnen. Dat als ik bijv. die pijl bij een gebouw zet, dat je dan bovenaan komt (Helicopter landplaats)

Dit doe je, neem ik aan, door de Z2-coördinaat te verhogen.

??

Ik snap je niet, Ik heb deze code van apple-mac gebruikt en veranderd naar mijn eigen locatie maar ik zie hem wel maar hij teleport niet als ik er in sta

Geplaatst:

Dat komt, omdat ie in een Andere hemel spawnt. Maar ik wil graag dat CJ in dezelfde hemel blijft, maar dat je dan boven op een gebouw spawnt.

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...