Apple-Mac Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Weet iemand hoe je teleport-pijltjes maakt? Alvast bedankt! Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Zo'n telepost pijltje heet een enex. Deze dient, zoals je al wist, om te teleporteren. Dit kun je gewoon in de IPL doen. enexX1, Y1, Z1, ROT, F1, F2, C8, X2, Y2, Z2, ROT2, INT, MARK, "NAME" , I1, I2, Time_on, Time_off end XYZ1 - Coördinaten beginpositie ROT - Draaihoek 1 F1 - X radius van de ingang F2 - Y radius van de ingang C8 - ? XYZ2 - Coördinaten eindpositie Rot2 - Draaihoek eindpositie in graden. Int - Interior (0 of 1024) Mark - Het type marker Name - Naam van het interieur I1, I2 - onbekende flags Time On - Activeert deze marker op dit moment Time Off - Deactiveert deze marker op dit moment (Uit Wauzie's IPL tut.) Dit zou voldoende uitleg moeten zijn. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Bedankt, maar had ik al een keer geprobeerd. Maar dat ding stond er niet. Ik weet niet wat ik bij radius in moet vullen! EDIT: Wauzi's tut klopt niet! Ik ben erachter gekomen wat nou wel de code moet zijn! (Wauzi heeft sky vergeten, en nog een paar dingen) X1, Y1, Z1, ROT, R1, R2, C8, X2, Y2, Z2, Rot2, Int, Mark, Name, Sky, I2, Time On, Time Off XYZ1 - coordinaten voor de ingang van je teleport ROT - ??? R1 - X radius van de ingang. Aanbevolen wordt om hem op 1.6 te zetten. R2 - Y radius van de ingang. Aanbevolen wordt om deze op 0.696777 te zetten C8 - Moet altijd op 8 blijven staan XYZ2 - coordinaten waar je terecht komt, nadat je in de pijl bent gegaan Rot2 - ??? Int - Interieur nummer. Gebruik 0 voor de normale hemel (waarin jij speelt) De andere is 1024. Mark - Type marker. Een gele pijl is: 0 Name - Interieur naam. Je mag hier zelf wat invullen. Dit wordt gebruikt voor missiescripten in de SCM. Sky - De lucht. (Zie hieronder voor een lijst) I2 - Onbekend. Kan iets met het weer zijn. Time On - De markeer wordt zichtbaar op dit tijdstip Time Off - De markeer verdwijnt op dit tijdstip. Sky Color en beschrijving:0 blue sky 1 white fading to black 2 Black with yellow lights. 3 same as 1 4 same as 2 5 white fading to purple fading to black with yellow lights 6 white fading to black with yellow lights. 7 white fading to green fading to black with yellow light (probably clouds) 8 same as 6 9 same as 6 10 same as 2 11 Purple (gay) retarded shadows not much sight. 12 same as 6 13 same as 6 14 same as 7 only green is ocean blue 15 same as 6 16 same as 2..... 17 Nightly Mist 18 Blue fading yellow (sunrise i think) 19 Blue air with white clouds 20 darker blue air with lightblue clouds 21 Darker Blue air with white clouds 22 Orange with white clouds 23 Orange fading gray with orange clouds (weird) 24 this is red fading PURPLE with no seeing rang that you can't even see yourself 25 Dark Purple to grey with nice sun reflection 27 same as 19 28 the best one: big sun white clouds and blue air 29 Blue air white clouds HUGE SUN 30 Orange with dark orange clouds Overgenomen van gtaforums.com Ik heb het getest, het werkt echt! EX: 2317.82, -1026.75, 1049.21, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24 EDIT - EDIT: Ik heb het nu voor de helft begrepen. Maar hoe zit het nu als ik naar boven wil spawnen. Dat als ik bijv. die pijl bij een gebouw zet, dat je dan bovenaan komt (Helicopter landplaats) En hoe kan ik nou mijn interieur ingame zetten? Bewerkt: 3 maart 2007 door Apple-Mac Reageren
GtaLoverBoy Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) nou heb ik het zelf geprobeerd maar..hij doet het niet als ik er instap doet hij niks.. deze leid niet laar een indicator maar een verplaatsing op het gebouw enex -303.2889, -320.0526, 0.6800, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24 392.231171, -1624.160400, 22.635000, 0, 1.6, 0.696777, 8, 385.431000, -1628.908813, 0.382000, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24 end Bewerkt: 28 mei 2007 door GtaLoverBoy Reageren
K.O. Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 EDIT - EDIT: Ik heb het nu voor de helft begrepen. Maar hoe zit het nu als ik naar boven wil spawnen. Dat als ik bijv. die pijl bij een gebouw zet, dat je dan bovenaan komt (Helicopter landplaats) Dit doe je, neem ik aan, door de Z2-coördinaat te verhogen. Reageren
GtaLoverBoy Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 EDIT - EDIT: Ik heb het nu voor de helft begrepen. Maar hoe zit het nu als ik naar boven wil spawnen. Dat als ik bijv. die pijl bij een gebouw zet, dat je dan bovenaan komt (Helicopter landplaats) Dit doe je, neem ik aan, door de Z2-coördinaat te verhogen. ?? Ik snap je niet, Ik heb deze code van apple-mac gebruikt en veranderd naar mijn eigen locatie maar ik zie hem wel maar hij teleport niet als ik er in sta Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dat komt, omdat ie in een Andere hemel spawnt. Maar ik wil graag dat CJ in dezelfde hemel blijft, maar dat je dan boven op een gebouw spawnt. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.