profile Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 type:banner slijl:zoals de foto is grootte:normaal zoals een banner afbeelding:http://www.gtasa.cz/game_info/img/woozie2.jpg tekst:woozie300 rand:niets kleuren:zwart wit(buiten de tekst die moet rood) render:nee extra:niets het is voor mezelf iets te proberen >>> Door RonaldVC: Ik heb hier even een eigen topic van gemaakt, de aanvraag van Peter99 is alleen voor hem bedoeld..<<<
-eend- Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) ik heb maar wat gedaan zoals je had gezegt ongeveer.. of: ik wist niet waar je de text wou hebben, dus heb t hier maar neer gekwakt kijk maar Bewerkt: 2 maart 2007 door -eend-
profile Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Sorry hoor maar ik vind hem super Maar ik zou graag een kleurenfoto willen (sorry) En dezelfde foto. als kleur van de tekst een kleur die opvalt (niet te hard liefst) sorry dat jullie nu dubbel werk hebben :$
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hey woozie300, Ik heb twéé sig's gemaakt voor je. eentje met outline, en eentje zonder. Als je er nog iets anders mee wilt zeg je het maar. Mvg, Pennywise p.s. Sorry -eend- dat ik jou werk gedaan heb. Bewerkt: 3 maart 2007 door Pennywise-The-Clown
-eend- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) zwart wit(buiten de tekst die moet rood) ik dacht dat je bedoelde : de foto zwart wit en de text rood en ik heb er nog een gemaakt. Bewerkt: 3 maart 2007 door -eend-
Recommended Posts