Jericho Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Dit is mijn eerste Userbar die ik ooit gemaakt heb, rate ff: Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 eerste userbar maar ik zie er 2 (sig + plaatsing) ik zal ze wel ff beide raten : Bovenste + punt : dat lichtere ding aan de boven kant, maakt het niet zo saai - Punt : kleur, ik vind niet dat de kleur echt bij je plaatje past (wel bij je font) Onderste + Punt : - Kleur gebruik - Plaatje (zie je goed) - Punt : - ? weet ik nog niet suc6 met je volgende Reageren
Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 eerste userbar maar ik zie er 2 (sig + plaatsing)ik zal ze wel ff beide raten : Bovenste + punt : dat lichtere ding aan de boven kant, maakt het niet zo saai - Punt : kleur, ik vind niet dat de kleur echt bij je plaatje past (wel bij je font) Onderste + Punt : - Kleur gebruik - Plaatje (zie je goed) - Punt : - ? weet ik nog niet suc6 met je volgende Bedankt voor het beoordelen, maar die onderste userbar is door iemand anders gemaakt Reageren
mrtuning Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 mag ik hem ook gebruiken ? >>> Door Dutchy3010: Dit soort dingen kan je net zo goed even via PM bespreken .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.